Sinds de Pickx is geuptade werken de twee vertikale lijntjes om een programma on hold te zetten niet meer. Ik moet nu steeds van nul beginnen om verder te zien. Hoe kunnen we dit oplossen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Sorry voor het late antwoord, maar ik gebruik een iPad voor te streamen. Heb ook eventjes mijn tweede iPad erbij gehaald, en ook hoor gaat onhold zetten niet.
@Coach Ik had het op mijn Android toestellen ook getest en daar werkt het nog normaal.
Coach schreef:
Sorry voor het late antwoord, maar ik gebruik een iPad voor te streamen. Heb ook eventjes mijn tweede iPad erbij gehaald, en ook hoor gaat onhold zetten niet.
Anders eens de app opnieuw installeren mss, niettegenstaande je het op twee iPads hebt.
Sinds de Pickx is geuptade werken de twee vertikale lijntjes om een programma on hold te zetten niet meer. Ik moet nu steeds van nul beginnen om verder te zien. Hoe kunnen we dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Heb je de decoder al eens 10 sec stroomloos gezet?
ik ging juist vragen of het hier gaat over de pickx app of pickx op de decoder?
goeie vraag eigenlijk, maar ik dacht dat de app al in maanden niet meer was geupdated? En als ik juist ben is de openingsvraag toch wat laat, niet?
mss juist daarmee dat er een update gekomen is, zou het eens moeten checken...
Proficiat met je 33 duizendste reactie. Ik heb geen update beschikbaar, app versie (android smartphone) is van december (cf google play, 16/12/24)
Dank u en ik ben er rijk van geworden :-))
Heb inderdaad ook juist gecheckt is inderdaad van december 2024.
En de || werkt zoals het moet dus je hebt het goed geraden ‘t zal de decoder zijn.
Nu zal het de 33001 ste zijn
@Coach Ik had het op mijn Android toestellen ook getest en daar werkt het nog normaal.
Coach schreef:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.