Speel en win met Pickx Prono!

  • 30 September 2021
  • 7 reacties
  • 1487 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Wedstrijd UEFA Champions League

Speel met Pickx Prono en win VIP-tickets voor de finale!

Daag jouw vrienden uit en voorspel
alle wedstrijden van de UEFA Champions League.

Verzamel de meeste punten gedurende
het seizoen en misschien beleef jij als VIP
de finale in Sint-Petersburg.

Elke speeldag kan je een Playstation 5 winnen!      Pickx Prono


7 reacties

Beste 

Wanneer worden de prijzen van de Pickx prono champions league uitgereikt van de individuele en teamranking van de groepsfase want dit is toch tot zijn einde gekomen? 

Ik was 3de individueel (pavlov mijn nicknaam) en tweede in teamcup (tovenaars onze nicknaam)

 

 

Hopend op reactie 

Mvg Jeroen alias Pavlov in het spel
Reputatie 7
Badge +3
Beste 

Wanneer worden de prijzen van de Pickx prono champions league uitgereikt van de individuele en teamranking van de groepsfase want dit is toch tot zijn einde gekomen? 

Ik was 3de individueel (pavlov mijn nicknaam) en tweede in teamcup (tovenaars onze nicknaam)

Hopend op reactie 

Mvg Jeroen alias Pavlov in het spel

 

Art. 2 Verloop van de wedstrijd en toekenning van de prijs

De wedstrijd loopt van 9 september 2021 tot en met 4 mei 2022.

Verdere info vind je hier  Wedstrijdreglement :  Pickx Prono - Spelregels https://prono.pickx.be/nl/home/rules

 

Groepsfase
  • 1ste : Duo ticket voor de UEFA Champions League-finale in Sint-Petersburg. Vliegreis en twee hotelovernachtingen inbegrepen.
  • 2de tot 4de : 1 jaar abonnement op Proximus All Stars (Netflix, Disney+, Family, Movies & Series) & Sports (Jupiler Pro League, UEFA Champions League, Serie A, ...)
  • 5de tot 10de : 1 jaar abonnement op Proximus All Sports (Jupiler Pro League, UEFA Champions League, Serie A, ...)

Beste, de groepsfase is reeds gedaan… 

Wordt de prijs van het individueel en teamklassement pas opgestuurd na het beëindigen van champions league dan?

Speeldag 6 was ik in top 10 en heb ik mail gehad op 13 december om mijn gegevens per kerende mail terug te sturen maar tot op heden nog niks ontvangen? 
 

mvg JEROEN alias Pavlov 

 

 

 

 

 

 

 

 

@Pavlov in ieder geval als je een officieel antwoord wilt van iemand die van Proximus zelf is, zij komen terug langs morgen op het forum, dan ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Voor de wedstrijd die nu loopt, kan het zijn dat de puntenoptelling van de Knock-out fase niet correct is? Ik zie de punten van de eerste wedstrijd niet opgeteld bij de tweede wedstrijd.

Mvg

 

Voor de wedstrijd die nu loopt, kan het zijn dat de puntenoptelling van de Knock-out fase niet correct is? Ik zie de punten van de eerste wedstrijd niet opgeteld bij de tweede wedstrijd.

Mvg

 

 

Inderdaad ik zie hier hetzelfde probleem bij mij, mijn punten van de match van Nederland zijn er ook niet bijgeteld in het klassement?

Mvg.

Nu worden enkel de punten van de match van Frankrijk geteld.

Reageer