Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normalerwijze pas vanaf dinsdag terug aanwezig op dit publieke forum
FYI
smart-services~2021-04-26-10-13-13~cache.pdf (proximus.be) p.9
Slimme diensten = nummer of naam beller (indien beschikbaar) wordt voor inkomend verkeer vanuit het Proximus netwerk naar uw toestel gestuurd (u dient hiervoor zelf niets te doen op uw toestel)
Indien betrokken info niet verschijnt lijkt het mijns inziens opportuun dat Proximus eerst de instellingen kant netwerk controleert
Uiteraard is het ook mogelijk dat uw toestel defect is
Beste,
Erg bedankt voor uw informatie.
Kan U me ook meedelen hoe ik Proximus de “instellingen kant netwerk” voor mijn vast toestel kan laten controleren bv een vraag via mail of telefoonnummer.
Mvg
klant ****** Doss. nr **********
@Ikarosas , morgen pas komt iemand terug langs die van proximus zelf is om dit verder voor je na te trekken.
PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
@Ikarosas
Ik heb je instellingen op je profiel nagekeken, de naam weergave staat actief.
Kan je het nog eens uittesten?
Groeten
Geert