Vraag

slechts de laatste 6 opnames zichtbaar/beschikbaar

  • 1 August 2023
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

ikzelf heel mijn leven technieker rtt/bgc/proximus en daardoor” helpdesk” van de familie. Probleem bij mijn schoonbroer, sinds een tweetal maanden slechts de laatste 6 opnames zichtbaar en dus ook die zes beschikbaar. Betreft 2 android v7 decoders en op beide zelfde probleem. Reeds alle mogelijke resets gedaan en geen oplossing. Hij neemt ± 3 weken geleden op mijn advies contact op met de storingen : we zullen eens een reset doen en bellen u rond 18u terug , om 18u neemt men inderdaad contact op maar reset had geen resultaat. We doen nogmaals een reset en bellen u morgen terug op. Maar dus ± 3 weken verder en hij wacht nog op dat telefoontje. is hier iemand die dat probleem kent of nog beter een oplossing voor heeft? En los daarvan, een paar weken geleden zijn V5 decoder in keuken defect, contact met storingen en nieuwe wordt hem toegezonden, hij doet de installatie van die nieuwe en alles naar wens (buiten bovengenoemde probleem) maar een week later komt er een tweede v7 toe op zijn adres!!?? Die ligt nu ongeopend in de kast en hij weet niet wat daarmee aan te vangen en is het eigenlijk een beetje beu om daarvoor terug naar de storingen te bellen


3 reacties

Niemand met een reactie? Begrijp het hoor want volgens mij ook een raar geval. Morgen neem ik contact op met de storingen

Reputatie 7
Badge +3

@Hervé_05 

Weet je of je schoonbroer zijn modem ook herstart heeft?

 

Geert

we hebben al op alles een reset gedaan en de storingsdienst heeft dat ook al 2x gedaan, een reset van de poort veronderstel ik. Ondertussen contact genomen met de storingen en ze stellenvoor om de “oudste” V7 te vervangen en dan verder opvolgen

Reageer