Skip to main content

slechte kwaliteit

  • 24 april 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Er zijn zoveel problemen aan de gang

opnames kunnen niet worden bekeken staan er ook soms niet helemaal op

tv loopt vast zappen naar een ander kanaal lukt soms niet 

wij zijn 40 jaar trouwe klant betalen altijd netjes op tijd   Denk er sterk over om te verznderen van provider

mvg

Erwin

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 34569 reacties
  • 24 april 2025

@Vpostbode,

Heb je het over de problemen die gisteren begonnen zijn rond 20u waar je de melding krijgt
“Technisch probleem enz……….”

Dan is het best dat je de decoder niet heropstart.

Maar als het niet dat is wat je bedoelt dan kan je al beginnen met → alles een te heropstarten 

Mss ook best hier vermelden of je decoder rechtstreeks verbonden is met een utp netwerkkabel aan je Internet box (bbox). 
Ook kunnen de PX moderatoren eens je lijn op fouten controleren.

Tip: Noteer hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 april 2025

Beste

de problemen zijn al enkele weken aan de gang 

decoder is rechtstreeks aangesloten op modem


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 april 2025

Beste 

Ik ben echt geen klager maar vind voor de prijs wij betalen 150 euro dat we wel recht hebben op goede tv 

dat er eens  technische problemen voorkomen kan ik begrijpen maar dit is bijna dagelijks

Er word ook nergens eens een compensatie voor gegeven