@Vpostbode,
Heb je het over de problemen die gisteren begonnen zijn rond 20u waar je de melding krijgt
“Technisch probleem enz……….”
Dan is het best dat je de decoder niet heropstart.
Maar als het niet dat is wat je bedoelt dan kan je al beginnen met → alles een te heropstarten
Mss ook best hier vermelden of je decoder rechtstreeks verbonden is met een utp netwerkkabel aan je Internet box (bbox).
Ook kunnen de PX moderatoren eens je lijn op fouten controleren.
Tip: Noteer hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste
de problemen zijn al enkele weken aan de gang
decoder is rechtstreeks aangesloten op modem
Beste
Ik ben echt geen klager maar vind voor de prijs wij betalen 150 euro dat we wel recht hebben op goede tv
dat er eens technische problemen voorkomen kan ik begrijpen maar dit is bijna dagelijks
Er word ook nergens eens een compensatie voor gegeven