Vraag

Sinds enkele dagen onderbrekingen op tv

  • 12 februari 2021
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

Het gaat om een decoder die rechtstreeks verbonden is met modem en TV dus geen wifi. Sinds enkele dagen zijn er af en toe op verschillende zenders onderbrekingen, beeld bevriest enz. We hebben alle toestellen al herstart maar geen beterschap.

Wat kunnen we nog doen ?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Mijn excuses voor het latere antwoord. Ik heb uw lijn even nagekeken en enkele aanpassingen gedaan dat de onderbrekingen, blokvorming, freezes enzovoort moet tegen gaan.

Wanneer u de mogelijkheid heeft, herstart uw decoders eens zodat ze dit kunnen toepassen. 

Moest het nog voorvallen, gelieve iets te laten weten, dan kijken we wat we er nog verder aan kunnen doen.

het was gisteren inderdaad beter, geen onderbrekingen, maar deze vooravond had ik terug wel enkele freezes Yorick.

Reputatie 7
Badge +4

@geertvb Heeft u ondertussen nog steeds last van die freezes ?

nog steeds problemen, om het uur zeker een kleine freeze :-(

Reputatie 4
Badge +4

@geertvb Heb je dit op beide decoders?

ik heb maar 1 decoder, met de herstart bedoelde ik de decoder en de modem maar de freezes blijven wel regelmatig terugkomen, zeker elke 10-15’.

anders moet je eens proberen door eerst de bbox te resetten = 20 sec de reset knop ingedrukt houden en dan pas  loslaten

Als de bbox volledig opgestart is dan ook eens de decoder resetten = Je decoder/TV Box resetten | Proximus

PS: pas maandag komen de forummedewerkers hier terug langs.

Reageer