Vraag

series replay matching

  • 19 June 2022
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

De informatica match “bij opname van series”,  de dingen die door de zenders doorgespeeld worden in de INDEX   (zoals programma “Train pas comme les autres”  met aflevering “Costa Rica”)  of (“Espanoles en el mundo” met aflevering “Tokio”). 

Het probleem zit in het feit dat de Zuidelijke landen meer aanvaarding hebben voor een chaotische last minute wijziging dan 10 dagen op voorhand alles tot in de puntjes te plannen en dan ook uit te voeren. 

Daarom als je match op INDEX in plaats van op EFFECTIEVE DATA, zit je er vaak naast.  De winst die je doet door minder volume op te slaan van dubbel uitgezonden versies van dezelfde dingen, is heel klein. 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Opnames in het dubbel vind ik inderdaad wel een probleem. Zeker als je een serie opneemt, maar ook omdat je soms niet meer weet dat je iets hebt opgenomen, en het weer opneemt. Alle zenders zouden wat meer inspiratie moeten hebben en wat minder programma’s maken om ze dan twee maal uit te zenden. Maar van matchen op effectieve data hoorde ik nog nooit. Ik neem op door te starten met « TV GUIDE » op de afstandsbediening. 

Dat zuidelijke landen wat chaotischer zijn vind ik eerder sympathiek.

Reageer