Beantwoord

replay

  • 21 December 2019
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Ben tester reeds een maand ,replay+ geopend normaal 3 md gratis tijdens test periode ?

maar wel rekening 5 euro/Md aan gerekend dus deze deactiveerde maar kon dan niet meer gewoon  replay gebruiken en zien ,dus nu terug geactiveerd en zien wat er nu gaat gebeuren met de factuur want op 0800 nr geen kennis van het gratis gebruik tijdens test face ? 

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 December 2019, 16:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Volgens de publiciteit van Proximus is de eerste maand gratis. Vanaf de tweede maand is het 5 euro. https://www.proximus.be/nl/id_cr_replay/particulieren/proximus-tv-opties/tv-replay.html

Aan u om te weten wanneer u daarmee gestart bent. En wanneer opgezegd? Toch opletten wanneer het juist geldig is. En altijd een beetje opletten met reklame, dat zijn gladde jongens hé! Het is maar 1 maand gratis indien u intekent op een nieuwe tv-optie.

Dit lees ik bij Proximus : Test een maand: TV Replay+ gratis gedurende 1 testmaand: persoonlijk aanbod geldig van 23/04/2019 tot 30/06/2020. 1 enkele keer voor elke residentiële tv-abonnee die intekent op een nieuwe tv-optie naar keuze in een exclusieve lijst. Na de eerste maand gratis wordt de optie betalend en verlengd voor onbepaalde duur. U kan de optie op ieder moment kosteloos opzeggen. Niet cumuleerbaar met andere acties of promoties. Proximus houdt zich het recht voor de actie te verlengen of vroeger stop te zetten.

Maandag komen de mensen van Proximus hier wel langs. 

Ben tester reeds een maand ,replay+ geopend normaal 3 md gratis tijdens test periode ?

maar wel rekening 5 euro/Md aan gerekend dus deze deactiveerde maar kon dan niet meer gewoon  replay gebruiken en zien ,dus nu terug geactiveerd en zien wat er nu gaat gebeuren met de factuur want op 0800 nr geen kennis van het gratis gebruik tijdens test face ? 

 


Als de mensen van Proximus zelf hier maandag terug langskomen op het forum, kunnen zij dit verder natrekken voor u en als er op je rekening ten onrechte aangerekend werd zullen zij dit wel orde brengen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@Borra  als tester van de V7-decoder, kan je tijdens de testperiode inderdaad gratis gebruik maken van de optie TV Replay+. Je hebt deze optie geactiveerd op 21/12 en hebt hiervan een standaard bevestigingsbrief ontvangen dat geen rekening houdt met speciale kortingen of promoties. Je zal het merken op de factuur van januari dat je hiervoor niets zal moeten bijbetalen. Groetjes, Antonella

Sinds enige tijd valt het beeld weg de klank blijft ,

na 5 seconden ongeveer  ,terug beeld 5 sec verder ?

ook bij ondertitels niet altijd synchroon met het spreken bijna 1min trager ?

ter info Marnix 

Reageer