Skip to main content

Vandaag merkte ik dat radiozender “De Tijdloze” op preselectie 812 vervangen is door radio 1 op de v5 decoder. Het logo en de programma gids is noch steeds van de tijdloze, maar je hoort radio 1.

Is hier iets misgelopen of is dit de bedoeling ?

Ook gemerkt gisteren tijdens het telewerk dat Radio 1 nu twee keer beschikbaar is op mijn V5, ten koste van de Tijdloze. Dan maar gepoogd de Tijdloze te openen via de RadioLine-app, wat ook tevergeefs was. Wanneer wordt deze fout rechtgezet ? Is het eigenlijk wel degelijk een fout of gebeurde het met voorbedachten rade ?


Op de website van Radioline kan je hem terugvinden als “StuBru - De Tijdloze”. Dus normaal ook zo via de app.

http://www.radioline.co/radios/de_tijdloze


Ik heb de Tijdloze wel teruggevonden via RadioLine, maar ik kon die zender niet openen, want, zoals bij sommige andere zenders, bleef dat wit cirkeltje maar ronddraaien.


Maar de originele vraag blijft nog steeds onbeantwoord, is hier misschien iemand van de Proximus medewerkers die hier even naar kan informeren ?


Maar de originele vraag blijft nog steeds onbeantwoord, is hier misschien iemand van de Proximus medewerkers die hier even naar kan informeren ?

 

@RenaatS2000 ik zie dat de tijdloze bij mij op kanaal 100 ligt en niet op 812 zoals aangegeven in de zenderlijst :

Lijst voor Vlaanderen

 


Blijkbaar is het probleem opgelost, op 812 ligt nu terug de Tijdloze.

Veel dank aan degene die dit probleem heeft opgelost !