Beste,
Wanneer ik mijn decoder opstart, start deze standaard op met de boodschap: kan niet verbinden met het Proximus tv netwerk. Je kan doorgaan maar geen tv kijken, de apps kan je nog wel gebruiken.
Als ik "verder gaan" kies komt de boodschap nog zo'n 1 tot 5 keer terug. Eens voorbij deze boodschap, kan ik "normaal" tv kijken.
Wat niet werkt zijn: de opnames (ik kan geen nieuwe opnames zien of instellen op de tv, dit moet via de app) en de tv gids (deze blijft vast op "laden", ook deze moet ik doen via de app).
Door deze problemen ben ik al snel enkele minuten bezig met het opstarten van mijn decoder. Daarnaast kunnen we ook niet gewoon dingen rechtstreeks "casten" naar onze Android TV omdat we door de foutmeldingen moeten. Dit alles, samen met de tv problemen, zorgt voor een stressvolle tv ervaring in plaats van een ontspannende.
We hebben de laatste nieuwe decoder (V7).
Ik heb de richtlijnen op de website gevolgd, de problemen blijven aanhouden. We hebben al contact gehad met een technieker, hij liet weten dat het een algemeen gekend probleem is maar dat "Brussel" er niet aan wil werken, het probleem is niet opgelost daarmee. Er zou begin maart een update geweest moeten zijn, maar hier hebben we niets van gezien of gemerkt.
Welke stappen kan ik doen om dit probleem op te lossen?