Beantwoord

Proximus TV - app


Wanneer ik mij wil aanmelden in de Proximus TV app krijg ik steeds de melding dat mijn gegevens opgeladen worden, waarna het scherm terug veranderd naar het inlogscherm. Dit blijft zich herhalen, ook al geeft ik login en paswoord verschillende keren in.
Ik heb de app al verschillende keren opnieuw gedownload, zonder resultaat.
Als ik de oude app (TV Overal) gebruik, kan ik wel kijken..
Hoe kan dit verholpen worden?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door RobrechtB 7 april 2017, 14:09

Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht
Bekijk origineel

37 reacties

Badge +4
Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht
Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht
Het werkt - bedankt Robrecht!
Badge +4
Graag gedaan. Ik wens je alvast en fijn weekend. Mvg, Robrecht
Beste
Ik zit met hetzelfde probleem. App gaat steeds terug naar beginscherm. Hoe kan dit worden opgelost.

mvg

Jacqueline
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jacqueline,

kan je nog eens proberen?

MVG,

Wim
Goedemorgend,
ik heb ook hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
Badge +4
Dag Philip,

ik moet je bericht doorsturen naar onze klantendienst. De tv app ontbreekt administratief.

Mvg, Robrecht

Het Proxmus Team
Reputatie 6
Badge +3
Dag Philipheidi,


Wat Robrecht zegt is correct, de applicatie stond nog niet actief als een product. We hebben dit voor jou in orde gebracht door dit toe te voegen, wat binnen de 48uur in werking zal treden.

Groetjes,
Lorentz.
thanks Robrecht, thanks Lorentz.
Ik heb net hetzelfde voor.....
Badge +4
Dag David,

Deze zou nu moeten werken. Kan je het nog eens testen ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Goedemorgen Robrecht,

Bedankt, nu lukt het wel
Badge +4
Super! Alvast een fijne dag verder.

Mvg, Robrecht
We hebben sinds vorige week Proximus en ik heb het zelfde probleem. Inloggen lijkt te werken maar de app springt terug naar het login scherm zonder foutmelding.
Reputatie 7
Badge +4
Johannes, zou in orde moeten zijn nu!
Ik kan me ook niet meer aanmelden sinds ik de nieuwe app heb gedownload.

Mvg Evelien Matthys
Reputatie 7
Badge +4
Matthys , ik zie bij jou niets verkeerd, zou moeten lukken. Krijg je een bepaalde foutmelding? kan je voor de zekerheid eens de app verwijderen en opnieuw installeren ?
Ik ben momenteel op mijn werk, kan ik mij hier proberen aan te melden of moet ik hiervoor thuis zijn?
Reputatie 7
Badge +4
Dat lukt enkel als je verbonden bent met een Proximus netwerk , dus als je 3G of 4G van ons gebruikt zal dat wel moeten lukken.
Het is gelukt, bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Hallo, ik heb ook dit problem, het inlog scherm komt telkens terug,
Reputatie 5
Badge +4
Hey Kathleen, probeer het nu eens. Heb een wijziging uitgevoerd. Mvg, AndyM
Super!!! Het is in orde, hartelijk dank!!😘
Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem met de TV overal app.
Telkens ik inlog in de app lijkt hij verder te gaan en dan kom ik terug op het login scherm.

Reageer