Vraag

proximus picx werkt niet

  • 25 November 2020
  • 9 reacties
  • 118 Bekeken

Hi Proximus, mijn proximus picx werkt niet. Ik kan niet inloggen, altijd fout melding gekregen en die staat niet onder mijn producten.


9 reacties

FYI: als de prox medewerkers langskomen kunnen ze die koppelen voor u.

Reputatie 6
Badge +3

@Pisminoki  kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we de koppeling van de Pickx App na kijken.

@Pisminoki  kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we de koppeling van de Pickx App na kijken.

Danku voor uw reactie, ik heb die net toegevoegd. Bedankt voor uw hulp.

Reputatie 6
Badge +3

Het MyProximus account gekoppeld aan uw klantnummer is nog niet actief. Wanneer u dat account valideert en koppelt aan uw klantnummer, zal Pickx ook beschikbaar zijn.

Het MyProximus account gekoppeld aan uw klantnummer is nog niet actief. Wanneer u dat account valideert en koppelt aan uw klantnummer, zal Pickx ook beschikbaar zijn.

Bedankt voor uw reactie, hoe kan ik mijn account valideren? Bedankt

FYI: Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Bedankt voor de hulp! Het lukt via web browser maar niet via de app op mijn ipad, het blijft maar draaien na login. Krijg ik niet binnen. Heeft iedereen ook dezelfde probleem?

lees ik hier inderdaad af en toe dat er nog zijn die daar problemen mee ondervinden.

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn in het verleden inderdaad problemen geweest, maar die zijn opgelost.

Een andere mogelijke oorzaak is SSO :

iOS gebruikers die de nieuwe versie van de Proximus Pickx app installeren, worden gevraagd of ze “single sign on” willen activeren (inloggen met TV provider).

Als je “neen” kiest, kan je de app verder gebruiken zoals voordien en blijf je ingelogd zonder verdere impact.

Als je “ja” kiest, word je gevraagd om opnieuw (éénmalig) zijn login en paswoord in te geven.

De gevraagde login en paswoord is deze van de Proximus Pickx app. Ben je je paswoord vergeten, kan je de bestaande reset procedure gebruiken.

Van zodra SSO (single sign on) geactiveerd is, zal je op je andere iOS toestellen je login gegevens niet meer moeten inleiden.

Kiest je “neen” en wens je later toch SSO (single sign on) te activeren, kan je dit zelf aanpassen in de instellingen van je toestel: instellingen -> TV provider -> login en paswoord ingeven -> Proximus Pickx selecteren.

Via bovenstaande instellingen kan je de SSO functionaliteit ook uitschakelen.

 

Na het instellen hiervan zou alles wel zonder problemen moeten werken.

Reageer