Skip to main content

Zoals ik bij zovelen hier al las krijg ik ook de melding dat mijn account niet langer verbonden is met de pickx app. Het had al wat voeten in de aarde om de app simpelweg aan het werken te krijgen. 
 

Hoe los ik dat op?

Als opnieuw installeren van de app niet helpt, dan zal je moeten wachten tot een prox forummedewerker terug langskomt maandag, om je TV profiel setting eens na te trekken of alles juist staat

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 


bij mij heeft het ook tijdelijk niet gewerkt , maar nu weer ok


Dag Shanna

 

Er staan geen vaste producten gekoppeld aan je MyProximus account waardoor je Pickx niet kan werken.
Kan je je klantennummer even aan je profiel toevoegen? Dan kunnen we dit verder voor je nakijken.


Reageer