Vraag

proximus pickx versie 254 (4.16.0)

  • 30 June 2023
  • 13 reacties
  • 285 Bekeken

Pickx werkt plotseling niet meer op ipad. Geeft aan versie 254 (4.16.0)?..

Alles geprobeerd, app verwijderen opnieuw installeren, uitloggen bij tv aanbieder ipad opnieuwopstarten.. Niets helpt, afspelen lukt niet, noch live, noch opgenomen. Kan wel inloggen, maar daar blijkt het bij.

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe dit op te lossen?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Albert1200 Heb je dit probleem enkel op deze I-pad of ook op de andere toestellen waarop je Pickx gebruikt ? 

Je hebt de laatste versie van de app, die zou moeten werken op je I-pad. Is je toestel verbonden via Wifi of toch via 4G ? In het laatste geval moet de locatie zeker aan staan (kan je aanzetten via instellingen-netwerkverbindingen). 

Ik heb de configuratie bij ons nagekeken en zie daar geen probleem. 

Probleem alleen op deze ipad, werkt prima op telefoon en computer (tot voor kort ook op deze ipad). Hoe vaak ik ook download App blijft aangeven versie 254 (4.16.0) en niet 7.2.3. Ipad verbonden met wifi (geen 4g).

Had zelfde probleem op vorige (oude) ipad. Vervangen door een nieuwe en na ongeveer 2 maanden hetzelfde probleem. Een oplossing is om ipad vanaf fabrieksinstellingen handmatig te configureren. Pickx werkt dan, maar voor hoelang? En het is nogal omslachtig.

Naar mijn idee zit het probleem in versie 254 (4.16.0), waar komt dat vandaan?

Reputatie 7
Badge +4

@Albert1200 7.2.3 is inderdaad de laatste versie. Ik informeer bij de ontwikkelaars waarom je na de herinstallatie toch steeds die andere versie krijgt. 

Reputatie 7
Badge +4

Vraag:

Welke IOS versie draait op deze iPad? Blijkbaar is IOS 15 (2021) of hoger vereist 

Proximus Pickx on the App Store (apple.com)

 

Ipad draait op versie 16.5.1 (de nieuwste versie). Ben benieuwd of de ontwikkelaar een oplossing heeft.

Bij updates van iOS duiken er dikwijls problemen de kop op.

Blijkbaar heb ik een uniek probleem. Ben ik de enige die versie 254 (4.16.0) op z’n iPad geïnstalleerd krijgt bij het downloaden van de meest recente versie van Pickx?

Het blijft oorverdovend stil; niemand heeft een oplossing voor mijn probleem? Ook de Proximus medewerkers hebben afgehaakt? Jammer, ik zal het zonder Pickx op mijn iPad moeten doen…..

Reputatie 7
Badge +4

@Albert1200 Mijn contactpersoon was op vakantie. Vandaar de late reactie. Ik heb hem net de extra gegevens over je type Ipad,… doorgespeeld. Ik zal je maandag verder op de hoogte houden. 

Op onverklaarbare wijze doet de afspeelfunctie van Pickx het weer op mijn I-pad. Ik ben me er niet van bewust dat ik iets heb gewijzigd aan de instellingen maar misschien iemand van Proximus op de achtergrond?

Hoe dan ook, het werkt weer. Dank voor de reacties.

Pickx werkt niet meer op mijn iPad en iPhone. Ik krijg de melding ‘Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht’ Wanneer wordt dit opgelost?

Reputatie 5
Badge +2

@TonyVDB Kan je volgende eens proberen:

  1. Bij instellingen naar TV aanbieder gaan.
  2. Bij tv aanbieder – Proximus Pickx uit te vinken.
  3. BELANGRIJK: Device rebooten.
  4. Terug naar tv aanbieder en Proximus Pickx terug aanvinken.

Als dit niet werkt kan je nog altijd tussen stap 2 en 3 de app verwijderen en na de reboot terug installeren.

Reputatie 7
Badge +1

@TonyVDB Heb dit probleem ook gehad. Zorg dat de instellingen zo staan zoals afbeelding beneden. Tv-aanbieder uitgevinked 😉

 

 

Reageer