Skip to main content

Beste,

Ik activeerde vandaag de betaalzender Proximus Pickx Sports. De betalende kanalen zijn inmiddels te bekijken op de televisie, maar op de laptop en de telefoon werken ze niet. 

 

@Katrien_VE

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om na te trekken of alles correct ingesteld staat en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@Katrien_VE  Dag Heb je al eens de cache gecleand van de app?


Dankjewel voor de tip, Luc! @Luc.M 

Net gedaan, en er is al iets veranderd, in die zin dat bij ‘Abonnementen’ ‘Picks Sports’ nu vermeld staat onder ‘Toegang tot je content’. Dat was eerst niet het geval. 

Bij doorklikken, komen de sportzenders echter nog steeds niet tevoorschijn, en ook in de tv-gids zijn deze zenders niet te zien. Zo is bv. 111 een sportzender, maar springt de telling meteen van 100 naar 130, wat niet-betalende zenders in mijn oorspronkelijke abonnement zijn. 

Misschien duurt het een tijd eer de Pickx-software is aangepast aan de nieuwe abonnementsinstellingen?


Nu werkt het plots wel, op laptop + telefoon :-)

Misschien inderdaad een kwestie van tijd nadat de cache was leeggemaakt.

In ieder geval bedankt voor de hulp @Luc.M !


Reageer