Skip to main content

Sinds gisterenavond geeft de Proximus pickx app op onze iPad aan 'stream niet beschikbaar, probeer opnieuw.

 

Ik heb de iPad reeds volledig afgesloten en opnieuw opgestart. De app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. De locatie staat ingesteld op Brussel. De Proximus pickx app staat bij mijn producten in Myproximus. Daarvoor werkte de app wel. Stappen gevolgd op hulp en die stuurde me door naar forum. Wie weet raad?

Is het pickx versie 5.5.3 die je hebt want blijkbaar is het opgetreden bij deze versie.


@Proximus-forummedewerkers is dit probleem in onderzoek ?

foutmelding “stream not available” 


@Martin  ja het is die versie.


hi @Martin  @PM83 dit probleem is momenteel in onderzoek
onze excuses voor het ongemak
onze IT teams proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen


Heb al een week hetzelfde probleem, met dezelfde versie. Heb al van alles geprobeerd.

Dank Proximus om uw klanten niet op de hoogte te brengen...😡


Reageer