Skip to main content
Vraag

Proximus Pickx app op Apple TV

  • 15 juni 2025
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Beste,

Al geruime tijd heb ik problemen met de Proximus Pickx app op Apple TV. Die blijft voortdurend hangen (rondje blijft draaien zonder dat er iets gebeurt). Ik heb al vanalles geprobeerd, ook alles wat ik op dit forum gevonden heb, maar zoals anderen hier ook vermelden, helpt niets echt.

Ik zag nu toevallig dat er een andere Pickx app bestaat in de Apple Store en wilde die installeren. Als ik die opstart krijg ik de melding dat die nog niet beschikbaar is voor mij en de ik de oude app moeten bijven gebruiken, tot ik een melding krijg dat de nieuwe beschikbaar is.

De “oude” app is versie 1.10.3 uitgebracht op 25/09/24. De “nieuwe” app is versie 1.9 uitgebracht op 24/03/25. De oude app heeft een hoger versienummer dan de nieuwe app, maar de nieuwe is recenter dan de oude. Klopt dat?

Welke app kan ik nu gebruiken? Hoe komt het dat die ene app (nog) niet beschikbaar is voor mij?

En nog belangrijker: hoe krijg ik de Pickx app terug aan de praat op mijn Apple TV?

Vriendelijke groeten.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • 30427 reacties
  • 15 juni 2025

Afhankelijk van of je reeds op het nieuwe TV platform gemigreerd werd (dit gebeurt gelijdelijk aan automatisch, daarom dat nog niet iedereen reeds werd gemigreerd) .

Oud TV platform " App icoontje  “⌘“ met de tekst “Pickx" er onder.

Nieuw TV platform zonder tekst “Pickx" er onder.