Skip to main content
Vraag

proximus pickx app


Beste

ik probeer meerdere keren de app van proximus pickx te installeren op me mobiel. En telekens de melding dat er een fout melding is opgetreden.. probleem wordt onderzocht. All opnieuw geinstalleerd telekens het zelfde. Eingelijk heeft de app nog nooit gewerkt op me telefoon. Kan iemand adviseren?

15 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 11 januari 2021

mss staat die nog niet gekoppeld aan je myproximus account, kijk eens of je die ergens vermeld ziet onder  htp://myproximus.be  

Anders kunne deprox forum medewerkers je instellingen eens bekijken of er moet bijgestuurd worden, als ze hier de draad opnemen vandaag of morgen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 11 januari 2021

Beste

helaas geen succes, als iemand kan helpen. Graag

 


Martin
  • 33062 reacties
  • 11 januari 2021

morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om dit een verder na te trekken ...


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 12 januari 2021

hi @Marc Bonnie  kan je de app nu nog even proberen ?
deze zou voor je moeten werken


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 januari 2021
jonathandr schreef:

hi @Marc Bonnie  kan je de app nu nog even proberen ?
deze zou voor je moeten werken

hallo, kan u mij ook helpen?

Ik krijg de melding dat er een probleem is met de instellingen wanneer ik probeer in te loggen.

Pickx app staat bij mijn producten maar ik kan niet inloggen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 13 januari 2021

@Matthias.V 

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 13 januari 2021
GeertC schreef:

@Matthias.V

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert

zojuist gedaan.


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 januari 2021
GeertC schreef:

@Matthias.V

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert

Kan u mijn app activeren aub. mijn abonnement loopt al sedert vorige maand maar mijn app werkt nog steeds niet. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 18 januari 2021

@Matthias.V Op deze klantennummer staat geen tv actief dus dan werkt de Pickx app inderdaad ook niet.


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 19 januari 2021

 

DaisyS schreef:

@Matthias.V Op deze klantennummer staat geen tv actief dus dan werkt de Pickx app inderdaad ook niet.

Dit staat nogtans op mijn factuur en in de myproximus app onder mijn producten


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 20 januari 2021

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de factuur bekeken. Deze staat op naam van een bvba en daar staat geen tv abonnement op. Ben je zeker van het klantennummer?


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 januari 2021

Het klantennummer spreekt inderdaad op bvba. Recent hebben ze bekeken om glasvezelkabel te leggen en werd ons abonnement veranderd. Sinds dien staat er pickx op de factuur en in de myproximus app onder mijn producten.

DaisyS schreef:

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de factuur bekeken. Deze staat op naam van een bvba en daar staat geen tv abonnement op. Ben je zeker van het klantennummer?

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 20 januari 2021

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de producten nagekeken die op deze klantennummer actief staan alsook de facturatie. Nergens zie ik een tv account staan met als gevolg dat het gebruik van de Pickx app niet mogelijk is.

De enige producten die zijn geinstalleerd zijn de telefoonlijnen en het internet.


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 januari 2021
DaisyS schreef:

@Matthias.V Ik heb net nogmaals de producten nagekeken die op deze klantennummer actief staan alsook de facturatie. Nergens zie ik een tv account staan met als gevolg dat het gebruik van de Pickx app niet mogelijk is.

De enige producten die zijn geinstalleerd zijn de telefoonlijnen en het internet.

Op mijn factur staat het toch wel degelijk. Alsook in de Myproximus app.

Bij data staat:

Surf nationaal en vanuit EU …GB /5GB

Pickx app & EU ...GB /5GB. 

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 20 januari 2021

@Matthias.V Elke klant krijgt in zijn bundel van zijn gsm nummer gratis data om gebruik te maken van Pickx maar enkel als je ook een tv abonnement hebt kan je app gebruiken.

Zonder tv abonnement kan je geen gebruik maken van Pickx. Anders zou het betekenen dat elke klant daar gratis gebruik van kan maken en niemand nog moet betalen voor tv.

Staat ook duidelijk op de factuur waar FLEX wordt uitgelegd dat tv vrij te kiezen is en er dus niet standaard in zit.