Vraag

proximus pickx app

  • 26 april 2020
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Beste,

 

De app werkt al enkele maanden niet goed op mijn Ipad. Ik ben zeker met 15 verschillende netwerken verbonden geweest. Heb de app 8 keer opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een iPad pro. 

 

Het probleem ligt dus zeker en vast bij jullie app. Hij werkt werkelijk bagger slecht. Jullie app is nog slechter dan de gezondheid van Kim Yong Un. 

 

Hopelijk hebben jullie binnenkort een betere app. Of lossen jullie de vele problemen op.

 

Groeten.


2 reacties

TUI: morgen komen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier terug langs op het forum om je verder info te geven.

Reputatie 7
Badge +4

Beste,

 

De app werkt al enkele maanden niet goed op mijn Ipad. Ik ben zeker met 15 verschillende netwerken verbonden geweest. Heb de app 8 keer opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een iPad pro. 

 

Het probleem ligt dus zeker en vast bij jullie app. Hij werkt werkelijk bagger slecht. Jullie app is nog slechter dan de gezondheid van Kim Yong Un. 

 

Hopelijk hebben jullie binnenkort een betere app. Of lossen jullie de vele problemen op.

 

Groeten.


hi
kan je ons iets meer info geven over de problemen die je specifiek ondervind ?
blokkeert de app, ontbreekt er info ?
 

Reageer