Skip to main content

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

@matiasbrunof Ik heb je account opnieuw gekoppeled. Kan je nog eens testen.


Heb hier hetzelfde probleem, al van alles getest en gecontroleerd. App verwijderd, toestel (iphone8) opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, allemaal hetzelfde resultaat. Login niet gekoppeld aan pickx account. Heb tuttimus en ben beheerder. Login gedaan als beheerder = geen resultaat


Ter info : JanC108 heeft hiervoor een nieuwe topic opgestart 

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/login-niet-gekoppeld-aan-pickx-account-niettegenstaande-ik-beheerder-ben-eh-het-steeds-heeft-gewerkt-49459


Heb hier hetzelfde probleem, al van alles getest en gecontroleerd. App verwijderd, toestel (iphone8) opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, allemaal hetzelfde resultaat. Login niet gekoppeld aan pickx account. Heb tuttimus en ben beheerder. Login gedaan als beheerder = geen resultaat


Je account is gekoppeld, werkt de pickx app nu?

 

Geert


Reageer