Vraag

proximus pickx

  • 28 September 2023
  • 10 reacties
  • 167 Bekeken

Sinds een paar dagen werkt Proximus Pickx niet meer ! Noch op Apple GSM noch op laptop (GEEN Apple).

De melding : “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht”.

Al diverse dagen opnieuw geprobeerd , zonder resultaat. De App al eens verwijderd en terug geplaatst maar ook zonder resultaat.

My Proximus  werkt nog wel.

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@mark de ridder 

Ik heb je account nagkeken maar we krijgen het niet gekoppeld.

Hiervoor is ticket INC0731371 opgemaakt,

we houden je op de hoogte.

 

Geert

 

ok bedankt. Ik had ook al telefonisch contact maar die kregen het ook niet opgelost.

@GeertC  : heb je al enig nieuws?

Reputatie 7
Badge +3

@mark de ridder 

Het it ticket is nog steeds in behandeling, maar zodra we feedback krijgen brengen we je op de hoogte!

 

Geert

@ GeertC : Wij hebben nog steeds geen nieuws ontvangen…. :( :(   hebt U een idee wanneer “ons ticket” behandeld zou kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +4

@mark de ridder Men is er al mee bezig geweest, maar het is jammer genoeg nog niet opgelost. We volgen het verder op. 

@HadewychT  toch raar, heeft jaren goed gewerkt en nu ineens is mijn account niet meer gekoppeld aan Pickx app? Kan toch niet zo een groot probleem zijn om mijn account te herkoppelen aan Pickx. Dit sleept nu al meer dan een week aan...

Reputatie 7
Badge +4

@mark de ridder Je nr was nog steeds gekoppeld, maar werkte inderdaad plots niet meer. Hiervoor desactiveren we je account dan in zo’n geval even en activeren hem terug. Dit gaf in uw geval echter een foutmelding die we zelf niet kunnen oplossen. Hiervoor is een ticket opgemaakt waar men al mee bezig was, maar het probleem is moeilijker op te lossen dan gedacht. 

@HadewychT@GeertC : nog steeds geen oplossing? Wij zouden dit weekend de Pickx nodig hebben…. zou het tegen dan lukken? Dank U !

@HadewychT 

@GeertC 

Geen enkele reactie meer ontvangen…Nu al 10 dagen zonder Pickx. Ik betreur de matige service van Proximus ….

 

Reageer