Vraag

proximus pickx


Hoe komt het dat ik niet alle programma's die ik heb opgenomen op de decoder kan bekijken via Proximus picks


16 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Sabrina

 

Niet elke zender laat ons de optie toe om deze op een andere content dan de decoder af te spelen.

Reputatie 4
Badge +1

Ik kan helemaal geen opgenomen programma’s bekijken via pickx. Vroeger stond er ergens een knop maar schijnbaar is  dier nu weg.

@Sabrinaenvince kijk hier eens > hoe uw TV-opnames bekijken

PS: net gekeken op mijn laptop op http://proximuspickx.be 
en inderdaad is blijkbaar verdwenen !

Straks als iemand van het proximus team hier de draad opneemt kunnen ze ons verder helpen.

Reputatie 6
Badge +2

Zopas gekeken in android met de app ze staan daar nog.

Via de browser denk ik dat het niet lukt als de opnames ook via de decoder te zien zijn. En dat zijn bij mij alle opnames.Zou toch morgen bevestgd moeten worden door Px.

En  via http://proximuspickx.be ?

Reputatie 6
Badge +2

Zie hierboven.

Reputatie 6
Badge +2

Maar in linux met chrome gaat dat wel : inloggen, mijn video’s en dan opnamen. Ze staan er allemaal in. Een kortstondig mankement? 

Inderdaad zolang zal die bug nog niet bestaan, we zullen moeten wachten of Proximus dit probleem kent!

Reputatie 6
Badge +2

Het is een beetje identiek aan het probleem van de “Bad request…..” , soms heb je de fout, soms niet. En soms zie je de opnames staan en soms niet. Precies in gelijkaardige omstandigheden. Ik denk dat het te zien heeft met de ontwikkeling van software ; in welke omstandigheden moet het werken en wordt het getest.

Update: “mijn video’s” is terug zichtbaar op  http://proximuspickx.be !

sinds donderdag heb ik proximus 

nu wil ik de app van picks op tablet zettenn

daar vragen zij mij code maar die heb ik niet

zou op fackyuur staan  maar die heb ik niet gekregen wie kan mij helpen

Reputatie 6
Badge +2

Nog geen factuur, gelukkig maar.

Ik heb eens naar mijn laatste factuur gekeken en daarop ontdek ik inderdaad een activatiecode om een nieuwe gebruikersnaam aan te maken. Jij moet uiteraard geen nieuwe gebruikersnaam aanmaken, en dus heb je geen code. Is dat veld voor die code verplicht? Ik weet het niet meer, het is al lang geleden hè. Eens bellen naar 080022800 en keuzemenu volgen. Anders wachten tot maandag iemand van Proximus uw bericht oppikt. 
Heb je al Myproximus geïnstalleerd, dan denk ik dat je met die login en paswoord via pickx kunt kijken in een browser. Sommige zenders zijn ook wel,te bekijken in een browser zonder pickx. 


 

“sinds donderdag heb ik proximus “

Dan zal hoogst waarschijnlijk nog niet alles doorgestroomd en kunnen de proximus medewerkers dit maandag natrekken en indien nodig aanpassen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.)

zodat de mensen die van proximus zelf zijn hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

sinds donderdag heb ik proximus 

nu wil ik de app van picks op tablet zettenn

daar vragen zij mij code maar die heb ik niet

zou op fackyuur staan  maar die heb ik niet gekregen wie kan mij helpen


hi, kan je het klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan doen we hiervoor het nodige

Mijn  klantennumer 

610701306

best privégegevens niet op een openbaar forum plaatsen maar plaatsen hier:

 → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.

PS: proximus medewerkers komen niet langs op het forum tijdens het weekend.

Reageer