Skip to main content

Ik krijg de melding oeps er ging iets verkeerd!Probeer opnieuw.

Ik heb uw koppelingen van de Pickx app opnieuw uitgevoerd, 

kan u de app eens herstarten en opnieuw proberen in te loggen?


ik krijg de app niet open zowel op mijn iPad air2 als op mijn Iphone 8.


Hier ook dezelfde problemen

App geraakt niet open op de Apple TV en ook niet op mijn iphone 12 pro

 

Ik vermoed dat er een probleem is met de Pickx app...


Werkt blijkbaar enkel wel via 4G, maar niet te starten via wifi...


nog te bekijken via http://proximuspickx.be 


nog te bekijken via http://proximuspickx.be 

Dat werkt idd

 

Het zijn enkel de apps op iPhone, iPad & Apple TV dat niet werken via wifi, op 4G werkt het dan weer wel…

 

Hallo Proximus ?


@Instagreg We zijn op de hoogte en zijn volop bezig met een oplossing.


@Instagreg We zijn op de hoogte en zijn volop bezig met een oplossing.

Top!

 

op jullie telefonische klantendienst wisten ze helemaal van niets…

Kan je mij iets laten weten wanneer het opgelost zou zijn ?

Een geluk dat de app op de V7 decoder nog werkt… 😉👍


hier bij ons zijn ze ook al gans de tijd op de pickx webversie aan het kijken, gelukkig dat dit nog werkt en heb het gecast naar de TV.


@Instagreg Ik kan niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn, wel dat we er mee bezig zijn.


We zijn 8 uur verder.
Kan toch niet zo moeilijk zijn jullie veranderingen terug te draaien.
Aan de ipad is m.i. niets gewijzigd.


Sinds deze morgend zijn er problemen met Pickx ( Apple TV en Ipad ). :thumbsdown:


Deze browser is niet compatible. Download Chrome ….
Ga verder met de app

 

Nochtans is dit Chrome.


Ik kan niet volgen, gaat het hier over de safari browser ?

  

 


Er was een probleem met de werking van de app op zaterdag en dat is ondertussen al even opgelost.