Vraag

Producten terug gestuurd maar toch een factuur gekregen

  • 8 March 2023
  • 9 reacties
  • 62 Bekeken

Beste,

ik heb mijn abonnement opgezegd en moest verschillende zaken terug sturen. Dit heb ik gedaan en ik heb hiervan toch een factuur gekregen. Meer bepaald gaat dit over:

Modem b-box

TV Box

Wi-Fi Booster

 

Ik heb ondertussen al 10x gebeld maar na een paar minuten in de wachtrij wordt de lijn zomaar verbroken.

 

Gelieve dit op te lossen!


9 reacties

@mikevan  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze hier de draad opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Done

Reputatie 7
Badge +3

@mikevan 

Beste,

heb je ze teruggestuurd met het label via bpost? of binnengebracht in een shop?

groeten

Tina

Label bpost

Reputatie 7
Badge +3

@mikevan 

heb je het ticketje van de retour bij post?

dan maak ik een dossier op...

Hierbij. Ik vind het wel vreemd. Bij Bpost hadden ze mij al gezegd dat jullie dit waarschijnlijk gingen vragen omdat jullie dit vaker doen?! Alle papieren zitten er normaal toch gewoon bij als jullie dit aankrijgen?

Reputatie 7
Badge +3

@mikevan 

ik zie wat er gebeurd is : je retourorder stond bij ons open tot 11 februari

je hebt alles binnengebracht op 10 februari en dan zijn de toestellen wellicht pas na de 11e ingescand maar toen was het order al afgesloten met melding “ontbrekend”

ik voeg je ticket toe in het dossier en doe het nodige.

groeten

Tina

Bedankt. Ik krijg hier dan een creditnota voor of hoe werkt dit?

Reputatie 7
Badge +3

@mikevan 

inderdaad, je krijgt hiervoor een tegoednota

ze zal wel klaar zijn voor de vervaldag van de domiciliering, zodat niet het hele bedrag van je rekening gaat.

groetjes,

Tina

Reageer