Kan opnames in mijn video niet bekijken , krijg telkens een rood scherm en moet de decorder V7 telkens opnieuw opstarten , wat is het probleem ?
Mijn lijnnr is volgens x
Nr verwijderd en in profiel gezet door moderator zodat dit niet voor iedereen zichtbaar blijft.
In je profiel stond er een ander nummer vermeld (staat er nog in bij de opmerking). Is dat dan ook een nummer van u of is dat een vergissing ?
Wanneer ik een opgenomen progamma wil bekijken krijg ik steeds een rood scherm en moet ik telkens de decorder resetten, telkens weer , ik krijg hier geen oplossing voor ,onbegrijpelijk.
louter ter bijkomende info:
mss kan je het zelfde eens uitproberen als hier voor een groen scherm
-
Groen scherm | Proximus Forum
Hoe schakel ik de ecostart van de V7 decoder uit? | Proximus Forum
&
Mijn Internet/TV Box uitschakelen als ik hem niet gebruik? | ProximusAntwoord: van Monico
Bij deze: beide oplossing werken! HDMI / CEC uitgezet = ok .
CEC weer aangezet in combinatie met uitgeschakelde ecostart zoals beschreven in bijgevoegde link hiervoor, werkt ook.Toevallig vernomen:
mijn buurman had geen probleem met zijn TV ... de technieker had hem gewoon verteld beide knoppen te gebruiken (en dus CEC gewoon uitgezet )... ervaring zeker?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.