Vraag

Problemen v7

  • 29 September 2023
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Kan opnames in mijn video niet bekijken , krijg telkens een rood scherm en moet de decorder V7 telkens opnieuw opstarten , wat is het probleem ?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@walter_065 Ik zie je decoder niet aangemeld staan op je lijn. Wordt er geen lijnnummer gevraagd als je hem opnieuw opstart ? Als dat niet gevraagd wordt, kan je via menu naar instellingen gaan en daar bij support - systeeminfo nakijken welk nr er in je decoder ingesteld is. Dat nr mag je dan aan mij doorgeven via PB zodat we je decoder daarna aan jouw abonnement kunnen koppelen. 

 

Reputatie 1
Badge

 Mijn lijnnr is volgens x 

 

Nr verwijderd en in profiel gezet door moderator zodat dit niet voor iedereen zichtbaar blijft. 

Reputatie 7
Badge +4

@walter_065 Op het nr dat je nu doorgeeft zie ik je decoder inderdaad wel aangemeld staan. Er staan enkele opnames gelinkt aan uw nr. Wanneer krijg je dat rood scherm juist ?  Op welke manier probeer je de opnames op te starten ? 

In je profiel stond er een ander nummer vermeld (staat er nog in bij de opmerking). Is dat dan ook een nummer van u of is dat een vergissing ?

Reputatie 1
Badge

Wanneer ik een opgenomen progamma wil bekijken krijg ik steeds een rood scherm en moet ik telkens de decorder resetten, telkens weer , ik krijg hier geen oplossing voor ,onbegrijpelijk. 

louter ter bijkomende info:

mss kan je het zelfde eens uitproberen als hier voor een groen scherm

Reageer