Skip to main content
Vraag

problemen met nieuwe zender Play Crime


Sinds de nieuwe zender Play Crime (zender 62 op Proximus tv) beschikbaar van vorige week vrijdag is het enkel mogelijk om de programma’s rechtstreeks te bekijken.

Iers opnemen, programmeren ect lukt niet.

Geen foutmelding er wordt gewoon niets uitgevoerd.

Ik heb er sinds maandag al voor gebeld naar de klantendienst en er zou uiteindelijk een technieker vandaag langskomen maar die is niet komen opdagen.

17 reacties

Martin
  • 33084 reacties
  • 25 januari 2024

Je kan het volgende proberen:.

  • Je drukt op de home knop (huisje) op je afstandsbediening, gaat naar instellingen ( tandwieltje) , naar beneden selecteer  support deze openen door op OK te drukken, vervolgens clear data en herstart selecteren en op OK drukken. Je decoder zal de gegevens van de  Pickx App verwijderen en opnieuw initialiseren  tijdens de heropstart van de Pickx App.

Mocht dit niet helpen, doe dan eens een reset van je V7 decoder

  • Dit doe je zo : Zet je decoder uit via de schakelaar achteraan. Druk je op de On/Off-schakelaar terwijl je de knop Pair op de rechter zijkant van je decoder ingedrukt houdt. Op je TV scherm komt ERASING , vervolgens wordt je decoder opnieuw opgestart en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Bekijk zeker deze video Reset van je Android TV Box via de TV Box zelf - YouTube .

 


  • Rising star
  • 23 reacties
  • 26 januari 2024

Bij mij zelfde probleem ,v5 decoder,  reset gedaan ook van modem nog steeds geen opname mogelijk.


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 26 januari 2024

Hier ook v5 decoder en reset had ik ook al gedaan. 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 26 januari 2024

Bij instellingen staat er geen support. Keuze is enkel mijn account - kinderslot - systeem - zenders nummeren - voorkeur - beheer toestellen 


Martin
  • 33084 reacties
  • 26 januari 2024

eigenlijk kun je niet veel meer zelf doen dan de bbox te resetten (met decoder stroomloos) 

en als je terug kunt surfen de decoder resetten.


  • Rising star
  • 23 reacties
  • 27 januari 2024

Wat ik nu opmerk dat via smartphone de app pickx de opnames er wel zijn en kan deze ook  bekijken als ik deze cast naar de tv , dus voorlopig is het behelpen op deze manier tot proximus met een oplossing komt .


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 januari 2024

Ik heb de zender staan in de app op mijn telefoon, maar niet op mijn tv. Ik heb nog een V5 decoder. Waarschijnlijk zal ik die moeten heropstarten?


  • Rising star
  • 23 reacties
  • 6 februari 2024

Sinds vandaag is blijkbaar het probleem met play crime  opgelost bij mij toch,😊hoe daar heb ik het raden naar😮.


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 7 februari 2024

Hier is de technieker 2 maal langs geweest vorige week dinsdag en donderdag en het probleem wad niet opgelost, integendeel, na de aanpassingen dinsdag waren die zender en nog een reeks andere zenders en alle opnames allemaal verdwenen. Donderdag is dat dan weer opgelost maar niet de problemen met playcrime 🤦🏼 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 9 februari 2024

@Isoldedgv Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 


Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 59 reacties
  • 12 februari 2024

Hier ook alles geprobeerd (V5C-decoder). Niet gelukt. Wachten tot Proximus het kan oplossen...als ze het willen en kunnen, hé...


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 februari 2024
Alain_0196 schreef:

Hier ook alles geprobeerd (V5C-decoder). Niet gelukt. Wachten tot Proximus het kan oplossen...als ze het willen en kunnen, hé...

Hier is het niet gelukt na 2 bezoeken van de technieker

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 februari 2024
DaisyS schreef:

@Isoldedgv Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 

Ik heb mijn klantnr toegevoegd aan mijn profiel.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 13 februari 2024

@Isoldedgv 

 

Ik heb de FirmWare up to date gemaakt en je bbox vanop afstand herstart.

Werkt het nu op Play Crime?

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 15 februari 2024
GeertC schreef:

@Isoldedgv

 

Ik heb de FirmWare up to date gemaakt en je bbox vanop afstand herstart.

Werkt het nu op Play Crime?

 

Geert

Ja, ik denk het wel. Ik heb gisterenavond gezien dat er opnames waren van Play Crime, dat is de eerste keer maar ik heb nog niet gekeken of ze afgespeeld om te zien of dat lukt. 


Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 59 reacties
  • 16 februari 2024

Voor de eerste keer kon ik een opgenomen programma van Play Crime bekijken. Dankjewel!


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 17 februari 2024

Hier is het ook mogelijk nu op de opnames af te spelen enz. Dank u !