Vraag

Problemen met decoders

  • 14 April 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Op 22-11-2022 is er een technieker bij mij geweest , hij heeft een nieuwe router geplaats en ook 2 decoders (laatste nieuwe) voor mijn tv’s , een in de living en een in de slaapkamer.

In het begin was het leren werken met die nieuwe decoders, maar na een tijdje begon ik problemen te krijgen van niet opstarten, blokkeren van programma’s, geen beeld enz..

Meestal was dit op te lossen door de knop van de decoder uit te zetten enkele seconden wachten en opnieuw aan te zetten.

Nu beginnen er dagelijks problemen op te duiken . Het gebeurt vooral met herbekijken programma’s.

Ik ben het beu !!!!!!!


3 reacties

heb je de toestellen al eens herstart in volgorde aangegeven hier : Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

PS: Omdat de PX forummedewerkers eens je lijn op fouten zouden kunnen checken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 2
Badge

Is de software van u tv boxen up to date?

Reputatie 7
Badge +4

@Wilfried Matthys Heb je die problemen op beide decoders ? Heb je de mogelijkheid om eens te testen met een rechtstreekse kabel ipv via een draadloze verbinding en extra tussenstappen zoals een switch, devolo (plc),...

Reageer