Vraag

problemen bij afspelen van opnames van NPO2 en BBC 1 van 24 en 25/2

  • 26 February 2023
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 26 reacties

Beste

 

ik kan volgende opnames niet afspelen.

   - Bbc1 / 24 februari/ Amanda & Alan

   -NPo2 / 25 februari/ Hidden / afleveringen 5 en 6

Ik heb mijn decoder al herstart.

Andere opnames van VRT en CANVAS werken wel  

Het is daarbij nog supervervelend dat ik de opnames van BBC en NPO niet op mijn IPad kan bekijken  

ik zie dat ik niet de enige persoon ben met dit probleem  

Kan je mij de juiste weg tonen naar de helpdesk die deze 3 programma’s kan terugzetten?
 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik had dat probleem ook, herstarten hielp. Alleen de volgende dag was het opnieuw prijs, het is gelijk dat de opname op een zekere manier afgewisseld wordt met het TV programma dat bezig is. Raar ! Tot hiertoe heb ik de decoder 6 maal moeten heropstarten, ook door het stilstaand beeld en zwart scherm dat nu opgelost is.

Opnieuw opstarten hielp.

Ik heb ook problemen met BBC opnames.

Alles geprobeerd met hulp van de helpdesk, vele keren alles ge-restart en uiterst zelden werkt het.

Alle  andere zenders geen probleem.

Zeer vervelend, ik weet niet wat ik nog kan doen….

Reputatie 5
Badge +2

@Dorius We zijn op de hoogte dat er problemen zijn met opnames van BBC. Onze diensten doen er alles aan dit zo snel mogelijk in orde te krijgen.

Waarom niet open communiceren aan klanten als er problemen zijn die gekend zijn?
Op zijn minst zouden de helpdesken op de hoogte moeten zijn zodat zij de mensen beter kunnen helpen.

Het zou heel wat frustraties vermijden en gemoedsrust geven bij de abonnees als ze weten dat het niet aan hun ligt en dat men werkt aan een oplossing. 

 

Reageer