Vraag

Probleem TV Box

  • 3 July 2023
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Ik zit nu al enkele maanden met problemen met mijn TV Box. Deze wil soms niet aangaan en gaat zelfs uit terwijl ik TV aan het kijken ben. Ook heb ik vaak problemen met het veranderen van zenders. Ik moet honderden keren drukken op de toets om naar een volgend kanaal te gaan. Ik heb reeds de batterijen veranderd van mijn afstandsbediening en dit heeft niets veranderd.

Wat is het probleem nu? Kan er een technicus langskomen of kan mijn TV vervangen worden? 

Ik begin het stilletjes aan beu te worden met al deze problemen!

PS. het gaat hier om een android TV Box


2 reacties

Het beeld flikkert heel de tijd wanneer ik in het menu zit

Reputatie 7
Badge +4

@Mourad E.M. Kan je voordat we je decoder omwisselen of een technieker sturen eerst nog een aantal zaken nakijken ?

  • Ik zie dat de kwaliteit van de verbinding tussen je decoder en modem niet optimaal is. Heb je de mogelijkheid om te testen met een andere (rechtstreekse) lankabel ? 
  • Zit de stekker van je decoder rechtstreeks in een stopcontact of in een verdeelstekker ? Vallen alle lichtjes uit en moet je hem terug opzetten met de afstandsbediening als je decoder uitvalt ?
  • Heb je de originele HDMI-kabel die bij de V7 geleverd werd gebruikt om hem met je TV te verbinden ? 

Reageer