2x TV's draadloos verbonden
Bij problemen (haperende verbinding) werden alle toestellen (modem,wifi bridge, decoder) gereset....
Bij 1 toestel werd het probleem opgelost..... bij de 2de echter niet.
Bij deze vertoont het beeld nog geregeld haperingen....
Enige tips?
Bij problemen (haperende verbinding) werden alle toestellen (modem,wifi bridge, decoder) gereset....
Bij 1 toestel werd het probleem opgelost..... bij de 2de echter niet.
Bij deze vertoont het beeld nog geregeld haperingen....
Enige tips?
Bladzijde 1 / 1
de twee wifi bridges mss eens van plaats verwissel om te zien of de fout meegaat met de bridge of niet
Hallo,
We zullen je lijn eens nakijken, je mag ons via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen.
Groeten Geert
We zullen je lijn eens nakijken, je mag ons via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen.
Groeten Geert
Dank je wel,
We stellen inderdaad vast dat er onderbrekingen terug te vinden zijn op het network.
Heb je de modem (de bbox) al herstart?
Geert
We stellen inderdaad vast dat er onderbrekingen terug te vinden zijn op het network.
Heb je de modem (de bbox) al herstart?
Geert
Hij werd volledig gereset....
2 wifi bridges in huis. Problemen sinds dag 1. Onderbroken radio - en tv uitzendingen, stilstaand of paars beeld. Na een halfuurtje wachtmuziek bij proximus wordt alles 'gereset' en de volgende dag begint alles weer van vooraf aan....
staan die wifi bridges ver van de bbox mss of komen er enkele muren of beton tussen te staan
Oumie, ik zie alvast geen storing op je vaste lijn, het signaal komt dus goed toe tot op je modem. In eerste instantie is het inderdaad aan te raden eens alles te herstarten zoals op volgende procedure is uitgelegd: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html . Indien je hierna blijft dezelfde problemen hebben zal het eerder te maken hebben met de kwaliteit op de verbinding tussen de 2 wifi-bridges door bijvoorbeeld lange afstand zoals Martin aangeeft. Je kan in dat geval best eens nagaan of je de wifi bridge mss kan verplaatsen.
Als de tips van Samuel niet helpen, kan je evt via volgende link een technieker boeken voor nazicht ter plaatse :
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
Nieuwe modem werd geinstalleerd door technieker..... probleem schijnbaat opgelost.....
Bij het afspelen van opgenomen programma's is het probleem nog steeds niet opgelost.
-haperend beeld
-verhakkelde weergave
-etc
Bij het afspelen van opgenomen programma's is het probleem nog steeds niet opgelost.
-haperend beeld
-verhakkelde weergave
-etc
ik heb even je verbinding nog verder gecontroleerd en zien geen fouten meer op je verbinding
kan je ons de namen doorgeven van een aantal programma's waarmee je problemen ondervindt
kan je ons de namen doorgeven van een aantal programma's waarmee je problemen ondervindt
je zou eens moeten kunnen proberen door de decoder rechtstreeks op de bbox aan te sluiten met een utp (kan ook met een lange utp netwerkkabel, max ± 100m, moest je er ene kunnen vastkrijgen, dan zou je pas 100% zeker kunnen zijn dat het aan de draadloze toestellen ligt die er tussen staan.
Ik heb 2 decoders aangesloten op de bbox, dit via utp. Sinds 1 van de 2 decoders werd geruild voor een Android model hebben we haperende beelden bij life uitzendingen, niet bij kijken opnames. Enig idee waarom?
werd hier door verschillende android v7 decoders ook gemeld die eveneens dit probleem vaststellen.
MaarmMorgen komen de ⌘-medewerkers hier terug langs op het forum….
Hallo Dominique,
Krijg je een foutmelding te zien op je scherm of enkel haperingen in het beeld?
Groetjes,
Daisy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.