De zender Play 7 is onvindbaar op onze decoder. Deze zou uitzenden op kanaal 16, maar dit kanaal is evenmin terug te vinden ( springt direct van kanaal 15 naar kanaal 17). Opnemen van Play 7 kunnen
we wel. Iemand raad?
De zender Play 7 is onvindbaar op onze decoder. Deze zou uitzenden op kanaal 16, maar dit kanaal is evenmin terug te vinden ( springt direct van kanaal 15 naar kanaal 17). Opnemen van Play 7 kunnen
we wel. Iemand raad?
zet eens eerst de decoder stroomloos en herstart dan de bbox = 5sec de stroom onderbreken en als je terug kunt surfen, de decoder weer onder stroom zetten.
Zie je P7 ook niet op je decoder als je scrolt in de lijst “zenders hernummeren”
Play 7 is enkel in HD beschikbaar.
Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel kan ik het nakijken voor u.
Ik heb zojuist mijn klantennummer toegevoegd!
Ik denk dat het afhankelijk is in welke regio dat je woont( ik woon regio Mechelen)van hoe en waar bepaalde zenders zijn terug te vinden.
Bij mij is PLAY 7 terug te vinden op kanaal 24 al deze zenders zijn automatisch vast gelegd op deze plaatsen door proximus(na update wanneer er nieuwe zenders bijkomen) ,ik heb hier zelf niets aan verandert.Bij u kan het zijn dat proximus die op een andere positie heeft geplaatst.
16-dobbit tv
17- regionale tv
18-VTM gold
19-PLAY 6
20-SPORT10
96- out tv
Alvast bedankt voor alle antwoorden. Probleem is dat bij ons Play 7 op geen enkel kanaal te vinden is en dat kanaal 16 bij onze decoder ontbreekt.
andere zenders kun je wel in HD bekijken veronderstel ik toch en niet alleen in SD?
Komt er ook nog een replay functie voor Play 7? Wou gisteren een film opstarten uit de TV gids en nu blijkt dat er voor die zender geen replay is.
zou het ook kunnen dat het die film is waarop geen replay mogelijk is want niet alle programma’s laten repaly toe, nee ?
zou het ook kunnen dat het die film is waarop geen replay mogelijk is want niet alle programma’s laten repaly toe, nee ?
Neen in de hele TV gids van Play 7 stond geen enkel programma met de replay functie.
Ah Ok bedankt voor de feedback
Gelukt: kanaal 16 is nu actief! Wij zijn nu echter wel al onze opnames kwijt van onze decoder…
je kunt proberen door de → toestellen te herstarten voor internet en tv? | Proximus
Krijg je een foutmelding als je probeert op te nemen ? Kan je dat ook nog eens testen na het herstarten van je toestellen ?
Met de decoder te herstarten geraakt het niet opgelost. Moet ik ook de modem herstarten?
Bedankt voor de informatie HadewychT
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.