Gisteren wilde we nog eens een film zien via vod op tv. Enkel bij het ingeven van de betaal pincode gaat hij steeds in foutmelding : SYS_1. Contact opgenomen via chat van Proximus en na veel vijven en zessen werd alles doorgegeven aan de expert , die mij rond 16.00 zou bellen. Helaas gisteren geen contact gehad. Vandaag nog steeds hetzelfde probleem , dus terug contact via chat en weer de belofte dat ze me om 16.00 gaan bellen. U raad het al. Geen telefoon gehad. Dus maar zelf met Proximus gebeld, nogmaals heel die uitleg moeten doen en dan krijg je als antwoord : ze gaan u terug opbellen (terugbel verzoek) Nu is het 18.00 en nog steeds wachtende. Gisteren heb ik mijn decoder zelf heropgestart en nadien Proximus ook nog met een update en terug opgestart. Enkel niks als resultaat.
Als ik andere codes ingeef geeft hij telkens aan dat het niet de juiste is. Staat standaard bij mjn weten op 1234 ingesteld. Wie weet er raad?