Vraag

Pickx werkt niet

  • 21 November 2023
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Bij het openen van de Pickx app krijg ik op al mijn toestellen de foutmelding ‘Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.’ 
Na 2 weken nog geen oplossing alleszins. 
App werd al overal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niets werkt. Ik kan niet eens mijn inloggegevens invoeren.. 
Help! 


2 reacties

@Carowos 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@Carowos Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het verder voor je na. 

Werk je toevallig met Apple toestellen? Zoja, kan je dan de tv-aanbieder eens uitschakelen in de instellingen van je toestel. Heel belangrijk dat je deze niet terug aanvaard bij het opnieuw inloggen van de Pickx app.

Reageer