Skip to main content

Beste,

 

Sinds weken probeer ik nu pickx-app te laten werken op de Ipad van mijn kinderen maar niets lukt. Al tig keren de app opnieuw verwijderd en geïnstalleerd, Ipad opnieuw gestart, werkelijk alles ….

Mijn Iphone is blijkbaar het enige toestel waar het op werkt.

Iemand een idee?

 

Peter

eens bij mij geprobeerd op mijn IpadOS 14.7.1 en dit werkt in ieder geval bij mij.

Heb je niet teveel toestellen die gekoppeld zijn aan Proximus Pickx (dus toestellen waar je ooit op Pickx bent ingelogd) op je decoder kun je de gekoppelde toestellen zien.


Hallo,

 

Ter info: bij mij werkt alles perfect op 2 iPad met 14.7.1.

succes.

 


Dan zijn we toch al met twee :wink::slight_smile:


@Peter De Gelas Ik zie de app op 2 toestellen geregistreerd. Wat gebeurt er juist op de tablet als je onze app wil installeren (foutmelding, zwart scherm,..) ?


Reageer