Skip to main content
Beantwoord

pickx web - opgenomen programma afspelen hapert/stopt na 5 minuten


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

39 reacties

Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 12 juni 2024

Totaal geen reactie of oplossing meer ??? 🤔


Mutlie
  • 1984 reacties
  • 12 juni 2024

Die reactie moet komen van Proximus. Ik vermoed (hoop) dat ze met de oplossing bezig zijn en er snel een werkzame update volgt, zo mogelijk zonder bugs.
De forumleden (de niet PX medewerkers) kunnen verder niets doen (behalve ons aantal reacties verhogen).


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 14 juni 2024
Mutlie schreef:

Die reactie moet komen van Proximus. Ik vermoed (hoop) dat ze met de oplossing bezig zijn en er snel een werkzame update volgt, zo mogelijk zonder bugs.
De forumleden (de niet PX medewerkers) kunnen verder niets doen (behalve ons aantal reacties verhogen).

Bedankt voor uw reactie Mutlie  😉


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 27 juni 2024

@Dirk DS @Hans B We hebben deze klacht nog niet vaker gehoord. Maar vermits je het in verschillende browsers voorhebt, en je paswoorden op andere sites wel onthouden worden, zal ik dit doorspelen naar de verantwoordelijken van de app om dit eens verder te bekijken. 


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 29 juni 2024

Bedankt voor uw reactie HadewychT , ik vind wel dat ik reeds lang genoeg wacht en geduld heb gehad nu voor een oplossing die niet snel genoeg komt ondanks ik maandelijks evenveel betaal als anderen waar wel alles werkt ?

Graag snel een oplossing of compensatie voor deze langdurige problemen sinds jullie update. 

Voor de update werkte wel alles naar behoren, dus probleem ligt niet bij mij.

Mvg


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 2 juli 2024

Sinds 26 Mei wacht ik al en nog steeds geen reactie of oplossing !  (Meer dan 5 weken) !

Dit ruikt naar opstappen voor mij want totaal geen service voor de klanten……. 😡


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 3 juli 2024

@Dirk DS Wij geven de opmerking door naar de juiste diensten. Echter kunnen aanpassingen niet altijd direct worden uitgevoerd.


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 4 juli 2024

Dat begrijp ik wel Michael V, en schiet zeker niet naar jullie, maar begrijp ook mijn frustratie na meer dan 5 weken he. 😉


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 5 juli 2024

@Dirk DS Het is zeker niet plezant dat sommige dingen niet meer werken zoals je gewoon bent. Daarom ook dat we deze doorgeven. Echter, kan ik alleen maar zeggen dat een aanpassing of update van een bestaand product lang op zich kan wachten wegens als we iets doorgeven dit niet direct al 1ste in de lijn komt te staan. 


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 29 juli 2024

Ondertussen meer dan 8 weken en nog steeds niets ? 😓


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 31 augustus 2024

Ondertussen meer dan 3 maand verder en nog steeds niets ? 😓


Mutlie
  • 1984 reacties
  • 31 augustus 2024

De medewerkers hebben oftewel nog niks gehoord oftewel dit topic uit het oog verloren (of beide).
Ze zijn niet aanwezig in het weekend.


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 1 september 2024

Kan goed zijn Mutlie, maar als je hier al meer dan 3 maand melding hebt gedaan moet je nu niet zeggen nog niks gehoord en nog minder dat er nog steeds geen reactie is laat staan oplossing. Einde contract zal ik dit in mijn achterhoofd houden…………. gewoon zwak als hulp.

 


Dirk DS
  • Rising star
  • 19 reacties
  • 2 oktober 2024

Ondertussen meer dan 4 maand verder en nog steeds niets ? Geduld is op en is duidelijk dat ze gewoon niets doen om oplossingen te zoeken laat staan te geven………!


Reageer