Vraag

pickx tv

  • 24 November 2020
  • 8 reacties
  • 163 Bekeken

Hallo, 

Vandaag contact gehad met Proximus met de vraag als ik ook pickx tv kan kijken op mijn smarth tv zonder decoder van Proximus, eigenlijk zoals op mijn smarth iPhone, 

maar ik vind geen applicatie in play store van Google.


8 reacties

proximus medewerkers kunnen morgen mss info geven over de stand van zaken omtrent de pickx app voor smart tv’s

Reputatie 2
Badge

Is het niet zo dat een decoder nog altijd een gegarandeerde bandbreedte krijgt  van de VDSL lijn; onafhankelijk het internet gebruik vanaf je thuis-netwerk ?

inderdaad je internetsnelheid verminderd met het aandeel dat de decoder(s) innemen als ze opstaan.
Maar als je bvb de decoders niet opstaan of je decoder(s) deactiveert van je lijn heb je de volle bandbreedte.

Reputatie 7
Badge +4

@GUIDO_03 Op dit ogenblik wordt dit nog niet ondersteund. Als je een Android- of Appletoestel hebt, zou de app wel al moeten kunnen installeren, maar er wordt nog geen ondersteuning  gegeven voor het gebruik op TV. De app is hier nog niet voor aangepast waardoor je lay out niet zou kunnen kloppen. 

Reputatie 7
Badge +1

@GUIDO_03 Op dit ogenblik wordt dit nog niet ondersteund. Als je een Android- of Appletoestel hebt, zou de app wel al moeten kunnen installeren, maar er wordt nog geen ondersteuning  gegeven voor het gebruik op TV. De app is hier nog niet voor aangepast waardoor je lay out niet zou kunnen kloppen. 

Jammer. Is ideaal als je een tweede of derde TV hebt. Scheelt weer in de huur van decoders a € 6 per maand. Dus of dit ooit aangepast gaat worden 😷🤔😉

Reputatie 5

@GUIDO_03 Op dit ogenblik wordt dit nog niet ondersteund. Als je een Android- of Appletoestel hebt, zou de app wel al moeten kunnen installeren, maar er wordt nog geen ondersteuning  gegeven voor het gebruik op TV. De app is hier nog niet voor aangepast waardoor je lay out niet zou kunnen kloppen. 


Er bestaat natuurlijk een aangepaste app want de v7 decoder maakt gebruik van Android tv. Dus de app bestaat maar wordt niet vrij gegeven.

Reputatie 7
Badge +1

@GUIDO_03 Op dit ogenblik wordt dit nog niet ondersteund. Als je een Android- of Appletoestel hebt, zou de app wel al moeten kunnen installeren, maar er wordt nog geen ondersteuning  gegeven voor het gebruik op TV. De app is hier nog niet voor aangepast waardoor je lay out niet zou kunnen kloppen. 


Er bestaat natuurlijk een aangepaste app want de v7 decoder maakt gebruik van Android tv. Dus de app bestaat maar wordt niet vrij gegeven.

Natuurlijk wordt deze niet vrijgegeven. Klanten gaan dan via deze app kijken en leveren de 2 de decoder in. Scheelt €6 per maand 😷🤔😉

bij epic combo was dat al zo dat je ipv decoder apple tv kon kiezen

Reageer