Vraag

Pickx stream niet beschikbaar op apple tv

  • 20 December 2021
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Hoe komt het dat de stream van een tv programma meer niet werkt dan wel voor Apple TV. Heb speciaal Apple TV hiervoor gekocht maar werkt meer niet dan wel. Graag een oplossing ?


5 reacties

FYI: Blijkbaar werkt het voor de ene dan toch beter dan voor de andere → Pickx op Apple TV werkt eigenlijk tamelijk goed ... | Proximus Forum

Ik heb helaas geen antwoord voor jou @Kristofke, maar je bent niet alleen.

Ik vind zelf de Pickx app op AppleTV ondermaats. Problemen die zich regelmatig voordoen zijn:

  • Pickx app blijft eindeloos laden bij starten van stream
  • klank maar geen beeld
  • stream die uitvalt

Ligt in principe niet aan het toestel of netwerk want dit is aangesloten met UTP kabel en andere streaming apps werken zonder probleem.

Ik heb 10 maanden geleden de overstap van die andere grote speler in Vlaanderen gewaagd omdat verhuisden en er in ons nieuwbouw appartement fiber aanwezig was. Het zijn 10 maanden van frustratie geweest.

Niet toekennen van beloofde kortingen, gesprekken factureren die in een pack zitten, en de ellende met de Pickx app op AppleTV. Gelukkig kijk ik niet zoveel naar de "gewone" TV. Ik wacht nog even op de VRTNu app op Apple TV en dan is het bye bye Proximus.

Beste,

hier dezelfde problemen. Heb nu contact gehad met Proximus en blijkbaar zijn ze hard aan het werken voor een oplossing. Laat ons hopen :)

Ze zijn inderdaad al een tijdje mee bezig en ook met de problemen met casten zouden moeten bij één van de volgende updates opgelost zijn...

krijgen sinds een aantal weken “Stream niet beschikbaar error code; 0”  in Pickx op Apple TV; sleept aan, graag oplossing

Reageer