Skip to main content
Beste,



ik heb iPad met iOS 13, en pickx werkt niet meer.

Openen gaat, doch als ik programma aanduid, krijg ik na een aantal minuten de melding “ stream niet beschikbaar ”

App blokkeert dan. App terug installeren helpt niet. Zelfde probleem met iPhone.



graag wat hulp



garrett
Ter info: morgen kunnen de Proximus medewerkers, als terug op het forum langskomen, je settings even natrekken om je hierbij verder te helpen...
@garrett



Dit is een algemeen probleem met het IOS besturingssysteem en de software van de app.

Ik geef je gegevens door aan IT die werkt aan een oplossing.



Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Welke Ipad gebruik je? (type)



Geert
Is dit ook een probleem dan met iPadOS 13 of enkel met iOS 13 ?
Is dit ook een probleem dan met iPadOS 13 of enkel met iOS 13 ?



Is al voorgevallen op zowel Iphones als Ipads. Het Is het besturingssysteem van IOS in 't algemeen.



Geert

ik gebruik ios12.44 en pickx 254 (4.16.0) en kan dus niet meer streamen met Chromecast...


Reageer