Skip to main content

We kunnen de optie ‘pickx Sports’ niet activeren.

We krijgen telkens de melding dat de bestelling geblokkeerd werd in de systemen.

@LieveDB 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag terug langskomen, om dit in orde te brengen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Dag @LieveDB zoals @Martin hier al schreef, graag je klantgegevens toevoegen voor nazicht. Groetjes, Heidi


@LieveDB  Dag Lieve, ik zie dat deze optie reeds actief staat van 27/5/2023. Groetjes


Reageer