Idem hier en ook de Pickx App op smartphone en tablet werkt niet .
Heb gebeld met Proximus technische ondersteuning, blijkbaar zijn er servers overbelast , wat ook problemen kan geven voor Proximus TV via de Android decoder V7. Kreeg ik als uitleg.
En dit terwijl ik reeds enkele dagen geleden had gemeld aan Proximus dat er problemen waren met hun Pickx App. Ze nemen meldingen van de klant nooit ernstig . Voilà nu is het weekend en hun systeem crasht.
Triestige zaak aan het worden Proximus !!!!!!!
@Peter62 hier nog niks van gemerkt, zal dan weer afhangen van uit welke servers je bedient wordt zeker.
je hebt dan waarschijnlijk ook een V7 decoder die op de Pickx-app draait.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen wel blijft de helpdesk bereikbaar op 0800 22 800
Hier functioneert het opnieuw zowel op de Pickx website alsook de Pickx App ( en nu ook via 4G/mobile verbinding die sinds een week niet meer functioneerde bij mij).