Vraag

pickx new

  • 18 March 2024
  • 9 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Is er iemand die met zekerheid kan zeggen dat pickx new app werkt op Apple toestellen?

Is er een verband tussen vrijgeven van de nieuwe pickx app en de v7c decoder?


9 reacties

Er is geen verband zijn met de V7c want V7c draat op de zelfde software als de v7

Is er een verband tussen vrijgeven van de nieuwe pickx app en de v7c decoder?

 

Reputatie 3
Badge +1

Volgens verschillende bronnen is pickx new te downloaden en te openen op Apple iphone en Apple tv.

Ik kan wel downloaden op Apple tv maar niet openen.

Is hier verklaring voor?

Reputatie 7
Badge +3

@georges_063 

De nieuwe pickx app werkt enkel wanneer je aangesloten bent op de nieuwe tv backend of systeem.

Zolang je nog op de vorige backend zit kan je nog geen gebruik maken van de gewone pickx app en dien je de oudere app nog te gebruiken.

Ik heb je aansluiting nagekeken, de digitale tv staat nog op de vorige backend, je kan voorlopig nog geen gebruik maken van de nieuwe pickx app.

 

Zowel de oude als de nieuwe pickxapp werken echter wel op dezelfde mannier, het heeft louter met het systeem van de digitale tv te maken waarop je aangesloten bent.

 

Geert

Reputatie 3
Badge +1

En hoe, door wie en wanneer kan dij backend wijziging gedaan worden.? Kan jij dat ook?

Reputatie 7
Badge +3

@georges_063 

In de loop van dit jaar, ten laatste midden volgend jaar zal dit automatisch gebeuren, we kunnen deze wijziging echter niet manueel doen.

Je wordt hiervan via mail nog op de hoogte gebracht.

 

Geert

Reputatie 3
Badge +1

Dus het klopt ook niet dat dit voor Apple toestellen zoals Apple tv app al zou kunnen.

Bedankt in ieder geval.

Groetjes 

Ja als je op het nieuwe TV platform overgeschakeld werd en dan zal je door de oude pickx app de melding krijgen dat je kunt updaten, het probleem komt er als je zelf  PickxNew installeert, en dat geldt eveneens voor Android toestellen als je de nieuwe PickxNew installeert.

Reputatie 3
Badge +1

Alles duidelijk nu.

Bedankt iedereen .

Groetjes 

Reputatie 3
Badge +1

Toch nog een laatste vraagje :zijn uitzendingen via Apple tv ook afhankelijk van tv  platform in the backend of werkt dit via de app op een andere manier?

Is  het voor beta testen ook gebonden aan tv platform en alleen mogelijk op nieuw platform

Sorry voor eventueel vragen met raakvlakken maar ik wil graag gebruik maken van mijn  mogelijkheid tot beta testen maar weet niet hoe.

 

 

Reageer