In de play store kan ik pickx new downloaden en installeren maar nog niet openen.Wat houdt pickx new in ? En wanneer beschikbaar?Vervalt oude versie?
Geen probleem hoor Georges,
ik wist inderdaad niet goed in welk verband je deze vraag stelde, maar nu is het duidelijk
Ok, bedankt Martin,
Ben bèta tester en probeer verband te zoeken tussen de verschillende versies.Vandaar mijn vragen.Sorry als dat vervelend is over gekomen'
Dat zal wel niet aangezien de app-versie geschreven is voor bvb apple OS / Android OS en de webversie die voor browsers geschreven is, ik weet ook niet aan welke release ze daar zitten.
Bedankt Martin.
Maar mijn vraag blijft dan of uw 1.7.1000 versie dezelfde is als die op "Proximus pickx.be" staat. ( Dus niet de app maar de site) Ik kan daar geen versie vinden.
Is het mogelijk om enkele screenshots te sturen?
Het is zo dat je pas met decoder of app, alleen kunt genieten van het nieuw TV platform, pas als PX je omgeschakeld heeft op de NTVBE .
Bijvoorbeeld bij mij is de de “pickx-app” versie is 1.7.1000 op mijn Android smartphone en ik werd al op het NTVBE platform getransfereerd.
Is de pickx app die nu op de site "Proximus pickx.be" dezelfde als de nieuwe app die nu op het nieuwe tv platform 6.15?? staat , maar nog niet voor iedereen beschikbaar is op 5.15??
Er zijn toch duidelijke verschillen met de oude pickx app.op oude platform 5.15??
Kan op de site het versienr niet achterhalen.
Inderdaad we hebben dit inderdaad in een ander topic ook al gemeld.
Hier exact hetzelfde gedrag (dat ik -dacht ik - al eens heb vermeld op op dit forum - maar dan in een ander topic)
Hier hetzelfde met ‘update mislukt’
Ik vermoed dat dit inderdaad wel zal verdwijnen bij een volgende update, maar daarvoor zal ik me eerst verder moeten informeren.
- home-knop (
) van je remote
- scrol naar rechts tot aan
(= instellingen/settings)
- en kies voor > “Support “
|- Systeeminfo
als ik dan kies voor |- Controleren op Updates
krijg ik een zwart beeld met vanonder links in beeld
Update Mislukt
-------------
Er was een probleem met de update. Probeer opnieuw.
Als dan op de probeer opnieuw klik krijg je weer direct de zelfde melding
Als ik dan op de retour pijl ⇦ van de remote druk: blijft het zoeken naar updates zich continu herhalen.
Bij het terug op de retour pijl ⇦ drukken
Sta je terug in de Menu Instellingen. en nog eens drukken op retour pijl ⇦, krijg je terug het normale TV beeld.
Maar verder heeft dit geen gevolgen op de goede werking van de decoder.
Is er een einddatum voor overzetting gepland?
Ik vermoed dat dit inderdaad wel zal verdwijnen bij een volgende update, maar daarvoor zal ik me eerst verder moeten informeren.
Allereerst worden klanten met een V7( c ) overgezet, pas in een later stadium volgen de klanten die ook een V5c hebben.
Hoe ver staat het met het overzetten van pickx naar nieuw tv platform?
Zijn intussen weer 5 maanden verder.
Heb toch wel interesse.
Op de app versie 5 bestond die mogelijkheid ook, maar als ik dit probeerde lukte het bij mij in ieder geval niet dus best dat een PX moderator dan wat meer duidelijk brengt of die optie wel werkt bij de V7 (V7C) decoder?
Ik heb net ontdekt dat (op de V7, app versie 6.153.4) bij instellingen-apps er een item is “update verwijderen”. Of deze optie op de vorige app versies bestond weet ik niet.
Ik heb de keuze niet gemaakt, ik kan niet bevestigen dat het mogelijk is om de update terug te draaien naar een 5 platform. Ook geen idee of PX dit zou toelaten (
En in de hypothese dat het zou lukken en dat zonder -veel- problemen, hoe je de update kan weigeren zich opnieuw te installeren.
Gaat update naar nieuw platform op basis van regio of op basis van klantnr.
- Geen idee, misschien kunnen de moderatoren dit uitklaren?
Kan je die update ook weigeren of terug draaien eens hij is geïnstalleerd?
- Neen en neen, helaas
FYI: eens je overgezet bent zullen ze dit niet terugdraaien
Gaat update naar nieuw platform op basis van regio of op basis van klantnr.
Kan je die update ook weigeren of terug draaien eens hij is geïnstalleerd?
Er scheelt dan toch iets aan die verbinding hoor..
Ik “hang” al een tijdje (5 weken, zoiets?) aan het nieuwe platform en dus mag ik verwachten dat de connectie ondertussen toch volledig in orde is. Ja toch?
Zie mijn recente topic waarin ik schrijf dat via de decoder ik 42 opnames (nog te bekijken) heb staan en in de app maar 35.
Dat het nieuwe platform geen succes is en zeker geen verbetering t.o.v. het oude hoeft geen verdere uitleg, zeker?
Ik lees dat er toch veel problemen zijn met de nieuwe pickx app.
Is er ergens een video van Proximus waarin de pickx new app wordt uitgelegd ?
Proximus heeft voor veel dingen video's waarin bepaalde zaken worden verduidelijkt.
Voor Pickx new vind ik die niet.
Je zal verwittigd worden als je de nieuwe app moet gebruiken. Dit zal voor alle klanten op een ander tijdstip gebeuren. Zolang je de melding krijgt dat deze nog niet beschikbaar is voor u, zal je de nieuwe app nog niet kunnen gebruiken. Wanneer dit voor welke klant zal zijn is moeilijk te zeggen omdat dit van veel factoren afhangt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.