Ik ben sinds 1 maand proximus klant, en slaag er niet in pickx geactiveerd te krijgen.
Zowel op de app als op de pickx website wordt mijn account niet herkent.
Ik gebruik dezelfde account gegevens als op mijn proximus+ app, waarvan ik beheerder ben.
Als ik inlog op de pickx app, welke ik gedownload heb door de link op de proximus site te volgen (proximus pickx Version 7,5,2 van 17/04/24), heb ik aanvankelijk geen foutmelding, maar word ik doorgestuurd naar de nieuwe pickx app (Pickx Version 1,4 van een week geleden). Hier krijg ik de foutmelding ‘je account wordt niet herkend. Het lijkt erop dat je account niet wordt herkend in onze systemen. Probeer het opnieuw of log in met een ander account’.
Als ik probeer in te loggen op de pickx website krijg ik aanvankelijk een zwart scherm, waarna ik na een tijdje terug terecht kom op de startpagina, zonder foutmelding, en zonder ingelogd te zijn.
Ik heb gisteren al 3 uur verloren op de proximus chat en hulplijn, zonder resultaat. Hierbij heb ik herhaaldelijk de apps opnieuw geïnstalleerd, en is ook mijn proximus account gewist en terug geïnstalleerd geweest.
Uiteindelijk werd mij gesuggereerd naar een proximus winkel te gaan, om de instellingen van mij gsm na te kijken, wat mij zinloos lijkt aangezien het probleem zich ook voordoet op (verschillende) computers, met verschillende browsers.
Hopelijk kan hier iemand mij helpen.
Alvast bedankt.
Philip.