Pickx, de perfecte vakantiebuddy voor jou en je gezin

  • 19 June 2023
  • 19 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Yes, de zomervakantie komt eraan! Tijd om heerlijk buiten te genieten en er samen met de kids op uit te trekken. Reken daar nog het uitgebreide aanbod aan kwalitatief kids-entertainment van Pickx bij en je hebt álles op zak om elke “ik verveeeeeeeeel mij” meteen te counteren!

We fietsen je er even door:

Zo vind je in het basisaanbod heel wat leuke kinderzenders die je bovendien dankzij de Pickx-app en TV Replay kan bekijken waar en wanneer het jou uitkomt.

Op zoek naar een film? Ga even door het uitgebreide aanbod aan kinderfilms in de video-on-demand catalogus en ontdek onze zomerselectie.

💡 Tip: Van 22 juni tot en met 5 juli kan je bovendien heel wat films huren voor maar 1 euro per film en vergeet zeker niet ‘The Super Mario Bros. Movie’ te (her)bekijken, die vanaf 21 juni in de catalogus komt!

Zin in nóg meer familie-entertainment? Onze tv-opties hebben alles wat je wil:

  • Met Pickx Mix genieten je kinderen van heel wat extra zenders en hebben ze toegang tot álle content van de Studio 100 GO Pass: boeken, spelletjes, muziekclips en extra afleveringen, films en musicals van hun favoriete helden
  • Voor wie graag ALL-IN gaat, zijn er de tv-opties Pickx All Stars en Pickx All Stars & Sports, die naast Pickx Mix ook Netflix én Disney+ bevatten

En da’s niet alles. Speciaal voor de vakantie doen we er nog een schep bovenop en maken we het de ouders supergemakkelijk met onze kijktips en vakantieplaylist

🎁 En last but not least, we trakteren ook op een mega-wedstrijd!

Iedereen die zich tussen 16 juni en 17 juli abonneert op Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports, maakt kans op een van de 50 Samsung tablets.

Hét perfecte cadeau om te genieten van alles wat Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports te bieden heeft. Zo heb je altijd en overal je favoriete content bij je en maak je er een zorgeloze zomer van, zónder verveling 😊

 


19 reacties

Reputatie 2
Badge

Zou dit wel werken want Pickx is gewoon een aanslepende ramp? 

Reputatie 5
Badge +2

@wimmer Welke problemen ervaart u dan met pickx?

Reputatie 2
Badge

Teveel om op te sommen. Geen enkel probleem gemeld op dit forum werd opgelost 

Reputatie 5
Badge +2

@wimmer Wij proberen iedereen te helpen en geven alles door naar de juiste dienst als wij het zelf niet kunnen in orde brengen. Om u te kunnen helpen zou ik graag weten welk er aan de hand is zodat we kunnen zien wat we eraan kunnen doen.

  • Verder kijken op een ander apparaat lukt niet, we moeten steeds opnieuw zoeken
  • Apple TV - TV-gids lijkt nergens op, dit moet dringend horizontaal komen
  • Apple TV - App moet steeds gesloten worden om opnieuw in te laden
  • Wat betreft de Androix box, hier ben ik wel vrij tevreden van, alleen hetzelfde probleem als punt 1, beginnen kijken op de smartphone & verder kijken op android box lukt niet, dit is jammer! 
Reputatie 2
Badge

@wimmer Wij proberen iedereen te helpen en geven alles door naar de juiste dienst als wij het zelf niet kunnen in orde brengen. Om u te kunnen helpen zou ik graag weten welk er aan de hand is zodat we kunnen zien wat we eraan kunnen doen.

Het doet me plezier te lezen dat jullie iedereen proberen te helpen. De praktijk is jammer genoeg anders. Ik denk bvb dat ik al minstens 3 keer meldde dat ontdek,het vergrootglas om een programma te zoeken al maanden eindigt met oeps er ging iets fout. Wat mij betreft is Pickx gewoon een ramp. Kijk naar de onderwerpen hier op het forum die steeds terugkeren zoals synchronisatie, opnames etc. Ben alvast benieuwd wanneer ontdek zal werken want jij gaat daarvoor zorgen. Misschien een maandelijkse rappel inbouwen? 

Reputatie 1
Badge

Pickx, de perfecte vakantiebuddy voor jou en je gezin

de abonnees ook eens laten genieten van de solden en ook eens alles aanbieden tijdens de zomermaanden aan -50%! dat zou niet slecht zijn, dat zou wel eens mogen!

Ik vraag al maanden om alles wat goedkoper te maken voor iedereen die bij Proximus is!

Maak daar eens werk van! Ik dank u! Zoniet vind ik wel mijn weg waar ik het moet regelen!

Ben ik duidelijk? Er zal wel eens een tijd komen dat jullie niet meer duurder maar goedkoper zullen moeten zijn!!

Timm1983

Reputatie 5
Badge +2

@wimmer Mag ik vragen met welk toestel je dit probeert? Ik heb dit net bij mezelf getest op zowel een iPhone als een Windows pc en daar werkt de ontdek wel.

Reputatie 2
Badge

Noch op Android smartphone. Noch op tablet werkt het

Ter info: Je vermeldt best de Android OS versie ook en de tablet is dit ook een Android OS of een iOS

NB: Op Mijn Adroid Smartphone die al niet meer van de recentste is ;-) : Versie On UI 1.0 / Android versie 9 / SW Serviceprovider LUX , werkt het nog altijd goed.

Reputatie 7
Badge +5

@wimmer van zodra je ons alle gegevens hebt bezorgd kunnen wij het verder voor je nakijken.

Reputatie 2
Badge

Ik denk niet dat het iets met de versie te maken heeft het werkt op geen van de 3 Huawei toestellen hier. Nu probeer ik met P30 lite emui 12.00 12.oo.261

 

Reputatie 2
Badge

Toen werd het, zoals steeds, stil..... 

Reputatie 2
Badge

Een maand verder en nog steeds niets. 

Reputatie 1

Ik kan niet meer op de pickx pagina met mijn laptop, op geen enkele manier, hij geeft een ‘pagina werkt niet’ opmerking, zowel op de vroeger pagina die tot een maand geleden nog werkte als op de pagina via de menu op de proximus website.

werkt het niet via https://www.proximus.be/pickx/nl

ook niet als jee eerst in je browser een privé pagina opent  via toetscombinatie  CTR SHIFT N

Reputatie 2
Badge

Het vorige probleem is nog niet opgelost en hier begint het volgende.

Wanneer ik Pickx opstart krijg ik de onduidelijke boodschap “ verander je van gedacht …. wijzigen via My Proximus” ik selecteer nee, ik weiger want ik weet niet waarop dit slaat en “Consent net opgeslagen . We konden je update niet registreren “

De perfecte vakantie buddy ? Ik dacht het niet !

Reputatie 7
Badge +4

@wimmer Krijg je dit op al je toestellen ? En weet je op welke vraag je moet antwoorden ? 

Kan je Pickx daarna wel nog gebruiken ?

Reputatie 2
Badge

Inderdaad op alle toestellen. (telkens opnieuw als ik Pickx open) 

Ik weet niet wat er gevraagd wordt nadien kan ik weer even voort. 

Reageer