Skip to main content

Kunnen jullie mijn account koppelen? ik krijg zelf geen kans om in te loggen. Hij blijft draaien op het startscherm.

Morgen zijn er hier Proximusmedewerkers, vandaag gaat dat niet lukken.


Al enkele dagen hetzelfde probleem. Reeds app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Geen beterschap. Ramp


gewoon afwachten tot morgen dan kunnen ze je profiel instellingen/koppelingen even natrekken


@StephanVerb Voor u is dit in orde. Je kan vanaf nu de pickapp gebruiken 

@Daddycoat Uw account was al goed gekoppeld. Als ik het goed begrijp kan je wel je login/paswoord ingeven en blijft hij dan draaien ? Kan je wel inloggen via http://www.proximuspickx.be/ of met de app op een ander toestel ? 


Ik kan niet inloggen in app op mijn iPhone .  Wanneer ik de app op mijn iPad open blijft hij ook draaien.


en via een web browser bv op laptop pc als je surft naar → http://www.proximuspickx.be/ 


Dat lukt wel.


Dan kan het in ieder geval al niks met de logins te maken hebben , maar we wachten verder af wat de proximus forummedewerkers nog kunnen oplossen ….


Is me uiteindelijk nu gelukt via de app op mijn iPhone .  App opnieuw verwijderd op iPhone.  Opnieuw gedownload en dan opgestart.  Bij boodschap bij opstart: ‘mag proximus Pickx je abonnement op Proximus Pickx gebruiken, heb ik dit keer ‘sta niet toe’ gebruikt en mijn  email en wachtwoord opnieuw ingevoerd.

Heb bij mijn iPad hetzelfde geprobeerd.  Daar is het mij nog niet gelukt, hoewel zelfde wijze toegepast.  Blijft, na invoer van mijn email en password gewoon draaien.


Reageer