Wij krijgen de melding dat er teveel apparaten gekoppeld zijn aan onze app van Pickx maar krijgen dit niet opgelost.
weet er iemand hoe wij dit kunnen oplossen?
Wij krijgen de melding dat er teveel apparaten gekoppeld zijn aan onze app van Pickx maar krijgen dit niet opgelost.
weet er iemand hoe wij dit kunnen oplossen?
Dan inderdaad het ontkoppelen laten uitvoeren maandag door iemand van de proximus forummedewerkers.
ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten indien je dit nodig acht.
Als er nog bijkomende info moest nodig zijn, zullen ze u dit maandag wel zeggen.
Wij hebben geen decoder. Wij hebben enkel apple tv.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.