Skip to main content

Wij krijgen de melding dat er teveel apparaten gekoppeld zijn aan onze app van Pickx maar krijgen dit niet opgelost.

weet er iemand hoe wij dit kunnen oplossen?

 

Bedoel je dat het niet lukt om ze los te koppelen via de decoder menu, in dit geval dan best afwachten tot Prox forummedewerkers maandag langskomen om dit uit te voeren voor u.


Wij hebben geen decoder. Wij hebben enkel apple tv.


Dan inderdaad het ontkoppelen laten uitvoeren maandag door iemand van de proximus forummedewerkers.

ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten indien je dit nodig acht.
Als er nog bijkomende info moest nodig zijn, zullen ze u dit maandag wel zeggen.


@Tp86 Als u uw klantennummer of lijnnummer kan toevoegen zoals Martin vermeld had, kunnen we kijken om de nodige toestellen te ontkoppelen.


Reageer