@De De Enkele maanden geleden melde een Proximus medewerker dit op het forum :
Het heeft te maken met de ‘private relay’ van je ICloud. Deze is nu ingeschakeld maar die zou je moeten uitzetten.
De optie zelf is te vinden onder iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private Relay.
Als deze uitgeschakeld is zou de app terug moeten werken. Link naar reactie (proximus.be)
App Store Preview
Deze app is uitsluitend beschikbaar in de App Store voor iPhone, iPad en Apple TV.
Proximus Pickx in de App Store (apple.com)
Reactie van ontwikkelaar,
Beste, er waren inderdaad problemen met het openen van de app maar deze zijn ondertussen opgelost. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Mocht het toch nog niet opgelost zijn voor jou, kan je ons dan contacteren via mobile.applications@proximus.com? Dan kunnen we samen bekijken wat het probleem is. Alvast bedankt! Prettige dag, het Proximus Pickx-team
Hallo, dank je voor jouw antwoord. Dit kreeg ik ook reeds via een proximus medewerker op de chat. Alleen was deze reeds uitgeschakeld bij mij, dus dit is helaas niet het probleem….
Fijn dat iemand wil meedenken
Kan je de Single Sign On eens deactiveren .
Dit zijn de stappen die je moet nemen om het te deactiveren:
- Als u eenmalige aanmelding bij Apple wilt uitschakelen, hoeft u alleen maar de app Instellingen te openen, ga naar Accounts > Tv-provider en Afmelden selecteren. Nadat je bent uitgelogd, worden apps teruggezet naar individuele verificatie-opties.
Hierna dien je opnieuw in te loggen op de Pickx app en geen goedkeuring te geven aan je IOS toestel.
Nb: ook zorgen dat de Pickx App permanente toestemming heeft tot je locatie.
Dit vind ik best al ingewikkeld hoor . Bang om iets fout te doen..