Vraag

pickx werkt niet op ipad en iphone

  • 13 June 2021
  • 8 reacties
  • 1732 Bekeken

Pickx app werkt niet meer op iPhone of iPad. Op beide al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toestellen ook al opnieuw opgestart,..

wat kan ik doen hieraan? 


8 reacties

Proximus forummedewerkers kunnen morgen als ze hier langskomen je instellingen/kopelling al eens natrekken.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 3
Badge +2

Hier hetzelfde sinds de laatste update 🤨. 
ne mens zou schrik hebben  dat ze een update doen. 
Is nu altijd het zelfde liedje. 
 

Het is blijkbaar altijd onder iOS en niet op Android draaiende smartphones, op den duur begin ik mij af te vragen of dat niet iets te maken heeft met Apple zelf, zouden die mss niet zo vlug hun fiat geven bij nieuwe uitkomende versies, ik kan de bal natuurlijk totaal verkeerd slaan, want ik weet niet goed hoe de tussenkomst van Apple in elkaar steekt bij nieuw uitgebrachte versies van app’s. Een ding weet ik wel dat ze graag alles onder eigen bewind houden!

Hier ook probleem met pickx app op iPhone. 

FYI: Dinsdag pas komt een proximus forummedewerker hier terug langs

best ook vermelden met welke iOS versie je werkt

Versie 15.1

Reputatie 7
Badge +3

@petervhlst 

Het heeft te maken met de ‘private relay’ van je ICloud. Deze is nu ingeschakeld maar die zou je moeten uitzetten. 

De optie zelf is te vinden onder iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private Relay.

 

Als deze uitgeschakeld is zou de app terug moeten werken.

 

Groeten 

Geert

Ik heb hier een oude iPhone SE van het werk tussen 3 en 4 jaar.

ik zie privedoorgifte(beta) maar kan daar enkel abonneren op ICloud plus. 
 

Reageer