Pickx app werkt niet op iPad en iPhone

  • 28 August 2020
  • 10 reacties
  • 807 Bekeken

De Proximus Pickx app blijft draaien op tablet en smartphone. Ik heb deze ook al verschillende keren verwijdert en geherinstalleerd maar tevergeefs. Kan dit probleem opgelost worden?


10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Jazeker, maar door iemand van Proximus hier op het forum. Hij zal manueel een koppeling moeten maken. Zet alvast allerlei gegevens zoals klantennummer, gsm, mail, ...’in uw forumprofiel zodat die medewerker u gemakkelijker als klant kan identificeren. 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je op je profiel aub het lijnnummer toevoegen  van de lijn waar je TV-abonnement opstaat ? Aan de hand van de gegevens die nu op je profiel staan vind ik het jammer genoeg niet terug. 

Ok gebeurt

Reputatie 7
Badge +4

Je account is al in orde. Je moet wel een ander mailadres gebruiken dan hier op het forum om in te loggen. Als het ook daarmee niet lukt, kan je dan eens proberen op de site www.proximuspickx.be of het daar lukt ? 

 

Reputatie 2
Badge +1

Wanneer gaat de Pickx app werken op iOS 14 ? 
nog steeds werkt het niet, vandaag een update gehad van de Pickx app, maar alle hoop was snel weer weg...

Het lukt me niet om Pickx op te starten op iPad. Al een paar keer een reinstall geprobeerd, en dat hielp niet. Kunnen jullie eens mijn usernaam/paswoord nakijken?

TUI: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.

Zelfde probleem, onlangs over gegaan van telenet naar proximus en pickx kan ik niet inloggen op ipad, iphone terwijl op samsung phone wel lukt

 

Reputatie 7
Badge +5

@Colors Kan je de tv-aanbieder eens uitschakelen in de instellingen? 

@DaisyS dit werkt direkt zowl op ipad als iphone ... Top thx

Reageer